moneybookers

Data: 2010-08-27 20:19:35
Autor: hants
moneybookers
"mvoicem" <mvoicem@gmail.com> wrote in message news:4c77c593$0$22808$65785112news.neostrada.pl...

Ciekaw jestem czy do艣wiadczenia grupowicz贸w z MB s膮 podobne, czy te偶 jestem przewra偶liwiony?

Uzywam od lat i nie mia艂em zadnych problem贸w uniemo偶liwiaj膮cych dostep do pieniedzy. Mam tez ichniego prepaid MC do transakcji w euro..

Widac, ze rozwijaja serwis, lubie te ichnie direct do艂adowania (szybko i darmo), cho膰 poczatkowo mialem nieco opor贸w przed podawaniem detali logowania i bank zablokowa艂 mi dost臋p (zwracaj膮c od razu kas臋).

Wol臋 MB od paypala, kt贸ry r偶nie klient贸w na wszystkim.

moneybookers