moneybookers, wyplata na kartę

Data: 2010-01-14 03:20:53
Autor: Hants
moneybookers, wyplata na kartę
Czy moneybookers w PL oferuje wyplaty na karty visa i jesli tak, to ile taka wyplata sie ksieguje na koncie?

Data: 2010-01-14 07:36:47
Autor: xbartx
Dnia Thu, 14 Jan 2010 03:20:53 +0000, Hants napisał(a):

Czy moneybookers w PL oferuje wyplaty na karty visa i jesli tak, to ile
taka wyplata sie ksieguje na koncie?

Nie ma czegoś takiego jak wypłata na kartę, bo każda karta ma swój nr konta do którego jest podpięta. Także możesz po prostu wypłacić pieniądze na konto a później z niego np przy pomocy karty wypłacić te pieniądze w bankomacie.

Data: 2010-01-13 23:49:00
Autor: grzechu
moneybookers, wyplata na kartę

Nie ma czego¶ takiego jak wypłata na kartę....

??? Czyżby?
A ja w na swoim koncie moneybookers w PL widzę opcję wypłaty na kartę
kredytow± Visa. Nigdy tego nie robiłem, więc nie wiem jak długo to
trwa.

Data: 2010-01-14 08:08:57
Autor: xbartx
moneybookers, wyplata na kartę
Dnia Wed, 13 Jan 2010 23:49:00 -0800, grzechu napisał(a):

??? CzyĹĽby?
A ja w na swoim koncie moneybookers w PL widzę opcję wypłaty na kartę
kredytową Visa. Nigdy tego nie robiłem, więc nie wiem jak długo to trwa.

A jak spłacasz swoją kk, to przelew wysyłasz na nr karty czy nr konta?

Data: 2010-01-16 14:51:56
Autor: kashmiri
moneybookers, wyplata na kar tÄ™
xbartx <bart@hashzero.net> had the courage to write:
[...]

Mylisz pojęcia, xbartx. Moneybookers umożliwia przelewy na kartę, księgowane są one jako transaction reversal. Kiedyś działało na polskie karty - nawet dostawało się więcej niż przelewało (bank "zwracał" prowizję od wypłat gotówkowych), teraz mam MB rejestrowane w UK i nie jestem w stanie przejść dodatkowej weryfikacji...

Tak czy inaczej, na kartę wypłacać można i nie jest to w żadnym razie przelew na konto!

k.

Data: 2010-01-18 08:31:21
Autor: xbartx
Dnia Sat, 16 Jan 2010 14:51:56 +0400, kashmiri napisał(a):

[...]

Ale ja to wiem i rozumiem. Chodzi mi tylko o to, ĹĽe technicznie w kaĹĽdym banku, kaĹĽda karta tak czy siak powiÄ…zana jest z jakimĹ› kontem/rachunkiem/
rachunkiem technicznym i tego chyba raczej przeskoczyć się nie da ;)

Data: 2010-01-19 11:01:20
Autor: kashmiri

"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:hj168p$j6h$2inews.gazeta.pl...
[...]

1. Nie w kaĹĽdym (vide mBank)
2. Dla Moneybookers nie ma to najmniejszego znaczenia - do wpłaty potrzebne są wyłącznie dane karty (nr, expiry, cvv2), a nie jakiegoś "powiązanego rachunku".

Data: 2010-01-19 08:01:10
Autor: xbartx
moneybookers, wyplata na kartę
Dnia Tue, 19 Jan 2010 11:01:20 +0400, kashmiri napisał(a):

1. Nie w kaĹĽdym (vide mBank)

Z tego co pamiętam, ktoś tutaj na grupie wywalczył kk bez ekonta i dostał nr rachunku technicznego do spłacania kk.

2. Dla Moneybookers nie ma to najmniejszego znaczenia - do wpłaty
potrzebne są wyłącznie dane karty (nr, expiry, cvv2), a nie jakiegoś
"powiÄ…zanego rachunku".

No ale to jest raczej oczywiste. Tak samo jak w innym sklepie przy płaceniu/zwrocie podajesz nr karty a nie rachunku z nią powiązanego. Jednak wszystkie operację pobrania/zwrotu księgowane są właśnie na tym rachunku do którego podpięta jest karta. Jeżeli się mylę to ktoś mnie może poprawić. Być może są jakieś specyficzne karty, o których nie wiem, ale IMO nie karty która nie byłaby powiązana z jakimś rachunkiem bankowych ot chociażby rachunkiem technicznym.

Data: 2010-01-14 00:05:48
Autor: raz-dwa-trzy
On 14 Sty, 08:36, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Thu, 14 Jan 2010 03:20:53 +0000, Hants napisał(a):

> Czy moneybookers w PL oferuje wyplaty na karty visa i jesli tak, to ile
> taka wyplata sie ksieguje na koncie?

Nie ma czego¶ takiego jak wypłata na kartę

Oczywi¶cie, że jest (o ile mb ma tak± opcję)
Sam korzystam z liqpay.com/ - ¶wietny serwis, tylko przy pierwszym
razie trzeba czekać na telefon z ukrainy w sprawie weryfikacji danych,
dalej idzie już wszystko z górki przez serwis www.

Data: 2010-01-14 08:18:37
Autor: Stiwi
moneybookers, wyplata na kartę
raz-dwa-trzy <i.tomasz.i@gmail.com> napisał(a):
Oczywi=B6cie, =BFe jest (o ile mb ma tak=B1 opcj=EA)
Sam korzystam z liqpay.com/ - =B6wietny serwis, tylko przy pierwszym
razie trzeba czeka=E6 na telefon z ukrainy w sprawie weryfikacji danych,
dalej idzie ju=BF wszystko z g=F3rki przez serwis www.

Liqpay jest ciekaw± koncepcj±, szkoda że tak niesamowicie restrykcyjn±. Np jak mieszkałem na Malcie, więc miałem maltański nr telefonu, a Mastercarda miałem wydan± w UK (Net+ Netellera), to nie ma szans zrobienia płatno¶ci via Liqpay... Karta i nr telefonu musz± być z tego samego kraju - strasznie głupie zabezpieczenie, ale pewnie w większo¶ci przypadków nie przeskadzaj±ce, jednak na tyle mnie zdenerwowało, że jako merchant nigdy nie skorzystam z tej opcji oferowania płatno¶ci swoim klientom.

Data: 2010-01-16 14:53:07
Autor: kashmiri
moneybookers, wyplata na kartę
Stiwi <stiwipl@NOSPAM.gazeta.pl> had the courage to write:
[...]

To sobie zakładasz brytyjski numer telefonu za darmo i podpinasz do softu w komputerze (softphone) - np. takie coms.com czy localphone.com.

k.

Data: 2010-01-16 15:17:23
Autor: kashmiri
moneybookers, wyplata na kartę
kashmiri <xkashmirix@gmail.com> had the courage to write:
[...]

Sorki, chodzi o sms - to tylko localphone.com - brytyjski numer formalnie stacjonarny (01x, 02x), ale możesz przyjmować i odbierać smsy przez www. Sprawdzone i działa z liqpay.com.

k.

Data: 2011-03-05 17:43:19
Autor: protonm
_moneybookers,_wyplata_na_kartę

Chciałem skorzystać z Liqpay ale nie mogłem dodać żadnej karty bo zawsze wyskakiwał bł±d: Transaction finished with error. Please double check your card data, available funds or apply to emitting bank. Czy kto¶ wie o co chodzi?
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2010-01-14 08:11:53
Autor: Stiwi
Hants <hants@CUT_ITonet.pl> napisał(a):
Czy moneybookers w PL oferuje wyplaty na karty visa i jesli tak, to ile taka wyplata sie ksieguje na koncie?

Robię takie wypłaty z Moneybookers na kartę regularnie, szkoda tylko że limit wypłaty jest 3x 500 EUR miesięcznie... Szkoda gdyż to jest oczywi¶cie najkorzystniejsza forma sprzedaży EUR (zakładaj±c, że mamy konto w EUR na Moneybookers). Wypłata na kartę (tzw. zwrot) jest bowiem traktowany jako zwrot sprzedaży, a więc rozliczany po kursach sprzedaży banku.

W moim przypadku nigdy to nie trwało dłużej niż 2 dni i to nawet nie robocze (wypłacane na VC Multi). I to nawet wypłaty na kartę zlecane np w Pi±tek, potrafiły przyj¶ć na rachunek np w Niedzielę, mimo że szczegóły tych transakcji były widoczne dopiero w poniedziałek.

Data: 2010-01-14 13:42:46
Autor: Hants
"Stiwi" <stiwipl@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:himjk9$72v$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dzieki!

Ta VC Multi to kredytówka, czy debetówka?

Data: 2010-01-14 16:06:18
Autor: Stiwi
moneybookers, wyplata na kartę
Hants <hants@CUT_ITonet.pl> napisał(a):
Dzieki!

Ta VC Multi to kredytówka, czy debetówka?

Debetówka. Koszt 30pln rocznie. Wielki plus za traktowanie tej karty pod względem opłat i prowizji np od wypłaty z bankomatu jak zwykłej Visy. Niestety większo¶ć banków za sam fakt, że karta jest wypukła, a niekoniecznie kredytówka, ma jakie¶ chore prowizje od wypłat z bankomatów, np 3%, min 7pln. Dlatego polecam VC Multibanku.

Data: 2010-01-16 06:00:10
Autor: Krzysiek
On 14 Sty, 09:11, "Stiwi" <stiw...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Wypłata na kartę (tzw. zwrot) jest bowiem
traktowany jako zwrot sprzedaży, a więc rozliczany po kursach sprzedaży banku.
Hm..czyli w tym wypadku Polbank miałby najmniej korzystny kurs?:>
(bo poszłoby po kursie organizacji płatniczej)

Data: 2010-01-14 09:17:53
Autor: Telesfor Baudot
moneybookers, wyplata na kart

Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:him2ir$f05$1news.onet.pl...
Czy moneybookers w PL oferuje wyplaty na karty visa i jesli tak, to ile taka wyplata sie ksieguje na koncie?

Jest taka możliwo¶ć. Kosztuje tyle samo co przelew na konto. Numer karty musi być w zweryfikowany, tzn. trzeba to zrobić klikaj±c w co trzeba a mb ¶ci±ga z karty parę zł (dodaje do twojego salda). Co do księgowania to nie pamiętam ile to trwało, ale na pewno niezbyt długo - albo tego samego dnia albo max 2-3 dni.

--
Telesfor BAUDOT

Data: 2010-01-15 19:38:36
Autor: Kris
Telesfor Baudot pisze:

[...]

A ja probowalem z ta sama karta multibanku- i mi wrocily srodki do moneybookers ;/ Czyzby cos sie zmienilo??

Kris

Data: 2010-01-15 23:29:06
Autor: Stiwi
Kris <kris@bijspamera.polowania.org> napisał(a):
A ja probowalem z ta sama karta multibanku- i mi wrocily srodki do moneybookers ;/ Czyzby cos sie zmienilo??

A nie dostałe¶ żadnej informacji? Zwykle tak się dzieje jak maj± problem z firm±, która obsługuje im transakcje kart±. Należy ponowić próbę wypłaty na kartę np za 1-2 dni i powinno być ok.

--

moneybookers, wyplata na kartę