monitor

Data: 2009-07-23 22:12:21
Autor: m
monitor
Witam
Kupilem monitor 22".Mam jakies dziwne wrazenie ze bola mnie oczy od pracy na nim.Zauwazylem ze wokol liter pisanych kolorem czarnym sa tez jakies piksele w kolore czerwonym. Czy to jest wada monitora czy da sie to jakis wyregulowac? Sterowniki zainstalowane poprawne. Polaczenie przez DVI.

Data: 2009-07-24 07:19:42
Autor: Jakub Spiernowski
monitor

Użytkownik "m" <hover27@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4b5a3$n8i$1news.onet.pl...
[...]

oczy się przyzwyczają, zmniejsz jasność, co do czerwonych piksli to włącz i wyreguluj funkcje CLEARTYPE

J.

Data: 2009-07-24 09:39:09
Autor: MK
monitor
Jakub Spiernowski wrote:

[...]

a gdzie to sie wlacza jakos nie widze tej funkcji w menu monitora

Data: 2009-07-24 15:49:25
Autor: astro
monitor
Uzytkownik MK <hover27@poczta.onetpl> napisal w wiadomosci
oczy się przyzwyczaj±, zmniejsz jasno¶ć, co do czerwonych piksli to wł±cz i wyreguluj funkcje CLEARTYPE
a gdzie to sie wlacza jakos nie widze tej funkcji w menu monitora

http://support.microsoft.com/kb/306527/pl
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2009-07-24 11:31:57
Autor: MK
monitor
astro wrote:
[...]

Wielkie dzieki

Niestety to nie pomoglo. Myslicie ze to wina monitora czy raczej systemu. Na Ubuntu jakos to mnie widac. Na Viscie efekt jest taki ze jak sa czarne literki np 'K' to jak sie wpatrzysz to wiszisz czerwone piksele wokol czarnych.

Data: 2009-07-24 19:53:50
Autor: Jakub Spiernowski
monitor

[...]

napisz jeszcze jaki monitor

u mnie na 24 TN wyglÄ…da tak
http://hosting11.imagecross.com/image-hosting-07/7140Ss852113.jpg

Data: 2009-07-24 16:38:24
Autor: MK
monitor
Jakub Spiernowski wrote:

[...]

ja mam dell 2208wfpt

Data: 2009-07-24 12:36:32
Autor: GLaF
monitor
Dnia Fri, 24 Jul 2009 07:19:42 +0200, Jakub Spiernowski napisał(a):

Użytkownik "m" <hover27@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h4b5a3$n8i$1news.onet.pl...
[...]

Albo całkiem wył±cz wygładzanie czcionek.

--
GLaF

Data: 2009-07-25 21:16:21
Autor: Radosław Sokół
monitor
W dniu 24.07.2009 04:12, m pisze:
[...]

1) Jaki to model monitora.

2) Jak± rozdzielczo¶ć masz ustawion± w systemie operacyjnym.

Jeżeli - jak piszesz dalej pod innym "From:" - masz Della
2208WFPt, to musisz mieć ustawion± rozdzielczo¶ć 1680x1050.
Każda inna będzie skutkowała złym obrazem.

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

monitor