monitor czy telewizor ?

Data: 2009-11-26 15:02:52
Autor: murtaugh
monitor czy telewizor ?
szukam jakiegos nastepcy dla hp w2228h ... chodzi mi o cos z glare
ale o wiekszej przekatnej ekranu i wiekszej przestrzeni do pracy, zeby
nie bawic sie w przelaczanie pulpitow ... czy moglibyscie polecic jakies
rozwiazania z segmentu econo w tych rozmiarach ? monitory tej wielkosci
robia sie juz troche drogie wiec moze taniej po prostu kupic telewizor ?
jak jest z wyswietlaniem duzych rozdzielczosci z kompa na telewizorach ?

Data: 2009-11-26 16:17:40
Autor: qwerty
monitor czy telewizor ?
Użytkownik "murtaugh" <murtaugh@prokonto.pl> napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:hem1qb$cag$1@achot.icm.edu.pl...
[...]

max rozdziałka na tv to 1920x1080.

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał œmieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteœ obdarzony inteligencjš.

Data: 2009-11-27 15:23:06
Autor: PC
monitor czy telewizor ?
Duże tzn 1920x1080. Jest git po rgb i po hdmi.

PC

Data: 2009-11-27 18:52:24
Autor: Piter
monitor czy telewizor ?
[...]

weź pod uwagę że TV strojony jest pod filmy czyli nasycenie na max, kontrast na max i jasność na max i nie jestem pewien czy zdołasz zejść z tym tak żeby dało się normalnie przeglądać WWW, pisać w Wordzie czy cokolwiek innego

Data: 2009-11-28 11:26:08
Autor: PC
monitor czy telewizor ?
Większość TV LCD ma funkcję PC i dopasowują się do warunków stron WWW, filmów lub gier. Ja używam lcd 42", oglądam obraz z odległości 3,5m w rozdzielczości 1920x1080 i po dopasowaniu stron www do okna przeglądarki jest zupełnie przyzwoicie.

PC

monitor czy telewizor ?