monitor d-sub only i przejsciowka z DVI

Data: 2012-07-24 21:18:24
Autor: maX
monitor d-sub only i przejsciowka z DVI

Użytkownik "ja to ja" <ja@to.ja> napisał w wiadomości news:500dadd1$0$1294$65785112news.neostrada.pl...
Mam monitor Samsunga 19-tkę, jedynie ze złączem D-sub, kupiłem kiedyś bo był tani i moja karta graficzna też miała tylko takie złączę.
Zmieniłem w końcu komputer, teraz mam grafikę jedynie z dwoma portami DVI, więc musiałem podłączyć przez przejściówkę, ale obraz jest o wiele gorszy, widać nieostrości i ogólnie źle to wygląda. Ta przejściówka tak kaszani obraz i nic się nie da zrobić? Przecież w starym komputerze miałem o wiele gorszą kartę graficzną i w 1440x900 było wszystko ok.

Sprawdź na drugim porcie DVI (choć pewnie będzie tak samo). Jeśli i na innej przejściówce będzie tak samo (a pewnie będzie, domyślam się że używasz tej którą dostałeś wraz z kartą) to pozostaje albo wymiana karty (na taką z "prawdziwym" DSUB) albo wymiana monitora.

monitor d-sub only i przejsciowka z DVI