monitor jako tv

Data: 2013-04-03 21:36:36
Autor: 2late
monitor jako tv
On 03/04/2013 18:43, GAD Zombie wrote:
Witam

Przyszedl czas na zmiane telewizora. Wiem, ze to grupa o pecetach, ale
jednak w sprzedazy sa monitory do PC z wbudowanym tunerem tv i moga dzialac
jako telewizory. Moze ktos z was korzysta w ten sposob?
Zainteresowal mnie taki oto monitor:

LG 23MA73D:
http://www.alsen.pl/komputery,k1/monitory,k514/monitory-z-tv,l516/lg-electronics-23-23ma73d-ips-tv-5ms-5000000-1-hdmix2-mhl,p93709.html

Wyglada dosc przyzwoicie, ale w dzialaniu to go nie widzialem. Ktos z was
widzial go lub podobny i moglby sie wypowiedziec na jego temat? Czy warto
takie cos kupic zamiast telewizora? Przy okazji zawsze istnieje mozliwosc
podpiecia do tego komputera, co rowniez moze sie przydac.

Niedawno kupilem LG M2752D-PZ ale uzywam przede wszystkim jako monitor. Poki co, jakosc nie jest rewelacyjna ale podejrzewam, ze to dlatego, ze mam go polaczonego do laptopa przez VGA. Fajny jest PIP kiedy cos robie na kompie zawsze w rogu moge sobie cos wlaczyc, nudny mecz np. ;)
Pilot jak pilot, jest w porzadku.
Niektore filmy z pendrive'a nie dadza sie tak dowolnie przeskalowac jak puszczane z kompa ale to nie wielki mankament.
Jeszcze jakies pytania? :)

Data: 2013-04-04 02:10:08
Autor: Michal
monitor jako tv
W dniu 2013-04-03 22:36, 2late pisze:

Niedawno kupilem LG M2752D-PZ ale uzywam przede wszystkim jako monitor.

A poprawiono wreszcie VESA DPMS, bo w poprzednim modelu - LG DM2780D wkurza mnie strasznie, że sprzedawany w końcu jako MONITOR telewizyjny sprzęt nie wyłączy się sam do soft-off po zaniku sygnału ani nawet nie włączy nie tylko z DSUB, SCART, component, ale nawet na żadnym z HDMI.
No w mordę - to nawet 2-letnia plazma używana do filmów i od czasu do czasu jak mnie napadknie na pogranie z padem na 50" obsługuje HDMI-CEC, a to nie. W sumie przyzwyczaiłem już się, że toto trzeba włączyć z panelu dotykowego albo pilotem, bo używam głównie jako drugiego dużego monitora do dokumentów i sporadycznie do grania stereoskopowego 3D, ale przez to nie wyobrażam sobie używania takiego combo jako GŁÓWNEGO monitora - ręcznie to włączało się bursztynowe monitory pod HGC, a nie TV/monitory w 2011/2012 r.

--
/MB

Data: 2013-04-04 18:39:58
Autor: 2late
monitor jako tv
On 04/04/2013 01:10, Michal wrote:

[...]

A to jeszcze nie sprawdzilem. A jak szybko po wylaczeniu komputera powinien zniknac ten ekran 'brak sygnalu'?
Jest sporo opcji do auto wylaczenia monitora po okreslonym czasie  ale poki co, nic z tym nie robie, jak zajdzie potrzeba, to cos tam pogrzebie. ;)

monitor jako tv