monitor lcd dla amatora

Data: 2009-12-07 12:50:03
Autor: slimor
monitor lcd dla amatora
witam, mysle o zmianie mojego monitora co prawda iiyamy ale na TN na
cos lepszego. Co byście polecali?
Wielkość 21-23 cale i mozliwie nijniższa cena chociaż jak trzeba
będzie wydać 1600 to wydam.
Myślałem o:
DELL 22'' 2209WA E-IPS              http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=841759422
23" Samsung SyncMaster F2380
http://allegro.pl/item840666404_23_samsung_syncmaster_f2380_od_komputronik.html
NEC EA231WMI IPS
http://allegro.pl/item833470907_nec_ea231wmi_ips_full_hd_gratisy_microsoft_wawa.html
NEC LCD 22" P221W S / W S-PVA DVI
http://allegro.pl/item810420845_monitor_nec_lcd_22_p221w_s_w_s_pva_dvi_f.html

który polecacie? Czy samsung albo dell starczy czy  zdecydowanie warto
dopłacić 50% do NECa?
Jest duża różnica pomiędzy pva , s-pva, ips?

będe wdzięczny za pomoc.

Slimor

Data: 2009-12-07 22:11:01
Autor: Rob
monitor lcd dla amatora
slimor pisze:
[...]

mam tego della, za taka kase (~950zł) nie znajdziesz nic lepszego :) Monitorek jest fabrycznie całkiem nieźle wykalibrowany, choć i tak użyłem eye-one'a i różnice są niewielkie.

Data: 2009-12-08 11:35:41
Autor: Tom01
monitor lcd dla amatora
slimor pisze:
Myślałem o:

Z wymienionych wyłącznie NEC P221W.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

Data: 2009-12-08 05:10:56
Autor: slimor
monitor lcd dla amatora
On 8 Gru, 11:35, Tom01 <bi...@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:
slimor pisze:

> Myślałem o:

Z wymienionych wyłącznie NEC P221W.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

A dlaczego ten?
Czasem będę chciał tez obejżec film albo w cos zagrać, ten NEC ma
najdłuższy czas reakcji.
Rzeczywiście warto dopłacić 600zł za teco NECa? To 60% ceny Samsunga i
Della

Pozdr
Slimor

Data: 2009-12-08 14:31:04
Autor: Tom01
monitor lcd dla amatora
slimor pisze:
A dlaczego ten?

Bo jest najlepszej jakości. Najlepsza regulacja, liniowość, komfortowy obraz. Z tanich monitorów P221W nie ma konkurencji.

Data: 2009-12-09 09:07:07
Autor: Franc
monitor lcd dla amatora
Użytkownik "slimor" <slimory@gmail.com> napisał w wiadomości news:d82c82cb-a072-4022-bc03-04fa1ec58cd3m3g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Witam,

Posiadam taki monitor w domu i po krótkim przestawieniu, się nie widze problemów w użytkowaniu "rozrywkowym". Gram w szybkie FPS-y i czas reakcji monitora nie jest problemem.

--
Franc

Data: 2009-12-09 13:44:39
Autor: adam
monitor lcd dla amatora
Użytkownik "Franc" napisał
[...]

Ja mam taki co ma katalogowo 25 ms i też nie widzę żadnego smużenia. Zdarza mi się CoD4 i jakiś film od czasu do czasu.

adam

monitor lcd dla amatora