monitor torrent贸w

Data: 2012-04-02 08:48:46
Autor: megrims
monitor torrent贸w
trafi艂em na takie co艣: www.pobralem.pl
czy to jaka艣 艣ciema czy podaje prawdziwe dane
u mnie nic nie znalaz艂.

Data: 2012-04-02 09:02:58
Autor: Rais
monitor torrent贸w
W dniu 2012-04-02 08:48, megrims pisze:
trafi艂em na takie co艣: www.pobralem.pl
czy to jaka艣 艣ciema czy podaje prawdziwe dane
u mnie nic nie znalaz艂.

A powinien?
;)

Jest jeszcze co艣 takiego:
http://www.youhavedownloaded.com/

Czasem tam zagl膮dam i czasem co艣 pokazuje. (Mam zmienne IP)

--
pzdr

Data: 2012-04-02 09:13:22
Autor: megrims
monitor torrent贸w
W dniu 2012-04-02 09:02, Rais pisze:
[...]

Absolutnie nie powinien.
Ale to co艣 nowego - kumpel mi podes艂a艂.

Jest jeszcze co艣 takiego:
http://www.youhavedownloaded.com/
to zna艂em

Czasem tam zagl膮dam i czasem co艣 pokazuje. (Mam zmienne IP)

Ja w domu mam sta艂e, ale teraz poza domem.

Data: 2012-04-02 12:39:32
Autor: frank drebin
monitor torrent贸w
U偶ytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jlbi4a$283$1usenet.news.interia.pl...
trafi艂em na takie co艣: www.pobralem.pl
czy to jaka艣 艣ciema czy podaje prawdziwe dane
u mnie nic nie znalaz艂.

po co strona?
Kliknij sobie statystyki w programie.

--
Nigdy nie k艂贸膰 si臋 z g艂upcem, ludzie mog膮 nie dostrzec r贸偶nicy.

Data: 2012-04-02 18:53:00
Autor: frank drebin
monitor torrent贸w
U偶ytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jlcg0v$kqn$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Do 艣ci膮gania torrent贸w. Tam masz statystyki download i upload od pierwszego uruchomienia programu.
No chyba, 偶e nie o to ci chodzi.

--
Nigdy nie k艂贸膰 si臋 z g艂upcem, ludzie mog膮 nie dostrzec r贸偶nicy.

Data: 2012-04-02 18:38:23
Autor: JRT
monitor torrent贸w

[...]

Mo偶e zaczyna 艣ledzi膰 po pierwszym po艂膮czeniu :-)

Robert

Data: 2012-04-02 20:00:21
Autor: kajus44
monitor torrent贸w
megrims wrote:
trafi艂em na takie co艣: www.pobralem.pl
czy to jaka艣 艣ciema czy podaje prawdziwe dane
u mnie nic nie znalaz艂.

Chyba jaka艣 byzydura. Pokaza艂o, 偶e ode mnie 艣ci膮gn臋艂o co艣, czego nawet nie znam, jakies dziwne tytu艂y film贸w i daty. Mam sta艂e IP.

Data: 2012-04-02 21:23:32
Autor: megrims
monitor torrent贸w
W dniu 2012-04-02 20:00, kajus44 pisze:
megrims wrote:
[...]

U mojej ex 偶ony maj膮 sta艂e IP i jest tam tr贸jka dzieci we wieku
15-21 lat. Jest jeden film na tym portalu. I r贸wnie偶 偶adne z dzieci
si臋 nie przyznaje. Trzymaj膮 sztam臋 i tyle :D

Albo s膮siad u偶y艂 http://www.aircrack-ng.org/ i wjecha艂 im na WiFi.

Wbrew pozorom wjechanie komu艣 na WiFi jest proste. Kiedy艣 szuka艂em
zupe艂nie niezabezpieczonej sieci. Poje藕dzi艂em po osiedlu z w艂膮czonym
notebookiem. Trwa艂o to 10 minut i znalaz艂em.

A nadal najpopularniejsze has艂a do WiFi to 123456, 12345678 oraz qwerty.

Data: 2012-04-02 21:35:31
Autor: duddits
monitor torrent贸w
W dniu 2012-04-02 21:23, megrims pisze:
Wbrew pozorom wjechanie komu艣 na WiFi jest proste. Kiedy艣 szuka艂em
zupe艂nie niezabezpieczonej sieci. Poje藕dzi艂em po osiedlu z w艂膮czonym
notebookiem. Trwa艂o to 10 minut i znalaz艂em.

Jak WEP to do艣膰 proste, z WPA2 nie jest tak 艂atwo, chyba 偶e WPS jest w艂膮czone. Wzgl臋dnie to co poda艂e艣 poni偶ej.

A nadal najpopularniejsze has艂a do WiFi to 123456, 12345678 oraz qwerty.

Ano, niestety.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-04-02 21:39:34
Autor: megrims
monitor torrent贸w
W dniu 2012-04-02 21:35, duddits pisze:
[...]

co do hase艂:
http://pastebin.com/prUbcTmh

:)

Data: 2012-04-16 19:46:01
Autor: Atlantis
monitor torrent贸w
W dniu 2012-04-02 21:39, megrims pisze:

co do hase艂:
http://pastebin.com/prUbcTmh

Nie ma "trustno1"? ;) Chyba pewna epoka si臋 sko艅czy艂a...

Data: 2012-12-15 13:08:36
Autor: ronel
monitor torrent贸w

U偶ytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jmr5or$3q9$2usenet.news.interia.pl...
[...]

[...]