monitoring - tanio :)

Data: 2017-08-14 14:32:15
Autor: JoteR
monitoring - tanio :)
<sczygiel@gmail.com> napisał:

Potrzebował bym prostą kamerke internetowa ale nieco dalej
od miejsca gdzie stoi komputer.

Ma słuzyć głównie do pilnowania budowy.

Niby moge kupic zewnetrzną kamerke IP ale to koszt w okolicy 400PLN.

Tak sobie dumam ze jakby tak zamontować tania kamerke usb i "jakiś" hub
usb-ethernet to reszta juz jest niezawodna a kamerke moge miec za 60pln -
jak zdechnie to wsadze inną.

I teraz pytanie:
Czego szukac aby dało się podpiąć do tego kamerke na usb
a dalej do ethernetu i aby miało sterowniki do linuxa :)

IMHO potrzebujesz serwer portów USB - np. coś takiego:
https://www.automatyka.pl/produkty/ute-404k-serwer-portow-usb-60095-2
lub może jakaś Moxxa. Co na to Linuch - nie wiem i nie chcę wiedzieć ;->

Ale, panie, to nie są tanie rzeczy. Chyba ta kamerka za 4 stówy byłaby tańsza ;->

JoteR

Data: 2017-08-14 06:43:50
Autor: sczygiel
monitoring - tanio :)
W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 14:32:30 UTC+2 użytkownik JoteR napisał:
<sczygiel@gmail.com> napisał:

> [...]

Ale, panie, to nie są tanie rzeczy. Chyba ta kamerka za 4 stówy byłaby tańsza ;->

Chyba znalazłem cos co sie może nadać. usb extender. kosztuje 60pln, do tego webcam za kolejne 60pln.
Obadam na ile sobie to rade daje...

Data: 2017-08-14 16:53:52
Autor: JoteR
monitoring - tanio :)
<sczygiel@gmail.com> napisał:

Chyba znalazłem cos co sie może nadać. usb extender.
kosztuje 60pln, do tego webcam za kolejne 60pln.
Obadam na ile sobie to rade daje...

Jadąc dzisiaj samochodem, obadałem rejestrator kupiony za 3 dychy z kawałkiem na wyprzedaży w Oszą. Ma jakieś gniazdo minijack oznaczone AV. Ciekawe, na jaki dystans by ten sygnał poleciał...

JoteR

Data: 2017-08-14 17:08:14
Autor: ąćęłńóśźż
monitoring - tanio :)
Dystans duży, tyle że łapie zakłócenia, dlatego często stosuje się baluny i przejście na skrętkę.
Liczysz cenę kabla?? WiFi może wyjść taniej.

-- -- -