monitorowanie stanu dysków

Data: 2013-01-11 19:33:06
Autor: R.e.m.e.K
monitorowanie stanu dysków
Dnia Fri, 11 Jan 2013 13:49:46 +0100, qrt napisał(a):

możecie polecić coś sprawdzonego do monitorowania stanu dysków? Tak co by mnie informował w jakim stanie jest dysk i ze należało by sie
zatroszczyć o jego wymianę. używałem dawno temu czegoś takiego jak HDD Health ale dysk mi padł o on
nawet nie raczył mnie poinformować o zbliżającej sie katastrofie.

Hard Disk Sentinel lub Ashampoo HDD Control 2.

--
pozdro
R.e.m.e.K

monitorowanie stanu dysków