monster szejset

Data: 2010-07-09 10:00:15
Autor: news.onet.pl
monster szejset
/.../

Na cos jeszcze mam patrzec? Koles przez telefon bardzo konkretny i sam zadeklarowal ze podjedzie na ogledziny. Cena do negocjacji. Opony nufki sztuki. Motur jezdzony tylko w niedziele. No i mowil ze poleca.

przeca wszystkie motury sa jezddzone tylko w niedziele
(głownie przez staruszki bez prawa jazdy)
:-)))
pozdroo
huck
AME Y 5/2

Data: 2010-07-09 10:04:57
Autor: Jarek Pudelko
monster szejset
W dniu 2010-07-09 10:00, news.onet.pl pisze:
/.../

przeca wszystkie motury sa jezddzone tylko w niedziele
(gÂłownie przez staruszki bez prawa jazdy)

Ha, moja hornetka jest jezdzona pn-pt, a w weekend stoi bo na poklad musze zapakowac jeszcze zone i dzieci przewaznie ;P

Zatem mam rozjezdzona hornetke na maksa a nie kosciolkowa nowke :)

--
japu

Data: 2010-07-12 21:42:13
Autor: []v[]artec
monster szejset
news.onet.pl pisze:

przeca wszystkie motury sa jezddzone tylko w niedziele
(głownie przez staruszki bez prawa jazdy)
:-)))

Ten akurat bo użytkowany na niedzielne wycieczki do Mugello bo tam kościół jest.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet

monster szejset