monster szejset

Data: 2010-07-09 10:17:24
Autor: Monster
monster szejset

dwa pytania:
1. Male mosntery w tych rocznikach mialy dwie tarcze?
Nie,i jeszcze wiele lat nie,cały przód jest nowszy,tył też jest z nowszych modeli

2. Koles twierdzi ze sa uszkodzone ograniczniki na polce i ze to norma w
dukatach jak wyglebia. Prawda to? Dzisiaj w kazdym razie ma tym do mnie
przyjechac.

Nie wiem,ale glebiłem kilka razy i chyba nie odpadły.dobrze przyłożył bo po zwykłym szlifie robi się tylko wgniota na baku,wydechy pewnie też wymieniał bo przy takim baku powinien być przetarty na wylot:-)

Na cos jeszcze mam patrzec? Koles przez telefon bardzo konkretny i sam
zadeklarowal ze podjedzie na ogledziny. Cena do negocjacji. Opony nufki
sztuki. Motur jezdzony tylko w niedziele. No i mowil ze poleca.
na szybko lecąc po ogłoszeniach to nie jest cudo,na prawej też leżał,sprawdź mocowania wydechów czy nie pękają po tych lotach.

Ogólnie się mnie nie podoba,szukałbym dalej,po 98r mają ładniejsze obudowy pasków no jak można kupować Dukata z mokrym sprzęgłem:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-07-09 10:22:30
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
monster szejset
Monster napisał(a):
Nie,i jeszcze wiele lat nie,cały przód jest nowszy,tył też jest z nowszych modeli

Tyl w sensie ze co? Wahacz? Czy zadupek?

Nie wiem,ale glebiłem kilka razy i chyba nie odpadły.dobrze przyłożył bo po zwykłym szlifie robi się tylko wgniota na baku,wydechy pewnie też wymieniał bo przy takim baku powinien być przetarty na wylot:-)

Koles mowil ze wypierdolil na jakis dniach dukati w Poznaniu ze mu tyl odjechal i poszel w zwir. Ale ze na szczescie mial kraszpady i to mu uratowalo motur. Ze tylko zbiornik i pokrzywil kiere. Kiere wymienil. Zbiornika nie malowal, zeby ludzie widzieli co i jak. No ale z tego co piszesz wyglada na zezbe.

na szybko lecąc po ogłoszeniach to nie jest cudo,na prawej też leżał,

po czym to widac?

sprawdź mocowania wydechów czy nie pękają po tych lotach.

oki

Ogólnie się mnie nie podoba,szukałbym dalej,po 98r mają ładniejsze obudowy pasków no jak można kupować Dukata z mokrym sprzęgłem:-)

W ogole jak mozna dukata kupowac? ;-)

a w silniku na co patrzec? Jakies odglosy? To raczej ciezkie do zarzniecia silniki, nie?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-07-09 10:44:47
Autor: Monster
monster szejset

[...]

Te crashpady na ramie to o kant można,miałem duzo dłuzsze i nie szło ich uszkodzić-rama jest bardzo waska.

po czym to widac?
Brak cięzarka i krzywa klamka

W ogole jak mozna dukata kupowac? ;-)
Powoli:-)Na serio-jakie masz założenia?600 jest słaba,pow 130 ciężko auto wyprzedzić:-|

a w silniku na co patrzec? Jakies odglosy? To raczej ciezkie do
zarzniecia silniki, nie?
Ma stukać:-)Wg legend same sie psują:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-07-09 10:51:47
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
monster szejset
Monster napisał(a):
Brak cięzarka i krzywa klamka

sie bede przygladal dzisiaj

Powoli:-)Na serio-jakie masz założenia?600 jest słaba,pow 130 ciężko auto wyprzedzić:-|

Jednoosobowy motur kobiecy do miasta i na krotkie wycieczki. Raz na ruski rok zeby zapakowac na niego walek i pojechac 300-500 km. Wiec jak w morde pasuje bo to lekki rowerek jest. Ale nie upieram sie.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-07-09 11:03:06
Autor: Tytus z fabryki
monster szejset
Siemka

*** "Kamil Nowak 'Amil'"
Jednoosobowy motur kobiecy do miasta i na krotkie wycieczki. Raz na ruski rok zeby zapakowac na niego walek i pojechac 300-500 km. Wiec jak w morde pasuje bo to lekki rowerek jest. Ale nie upieram sie.

I zdecydowanie pasuje do preferowanego przez kolege rodzaju motocyklizmu - w sensie motocyklizm garazowy...:) :) :)

Tytus z fabryki

Data: 2010-07-09 11:15:04
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
monster szejset
Tytus z fabryki napisał(a):

I zdecydowanie pasuje do preferowanego przez kolege rodzaju motocyklizmu - w sensie motocyklizm garazowy...:) :) :)

To sie zmienia! Lada sezon wyjade na szlaki!

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-07-09 11:27:28
Autor: newrom
monster szejset
On Fri, 09 Jul 2010 11:15:04 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
<kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

To sie zmienia! Lada sezon wyjade na szlaki!

Tylko zacznij od zielonego, bo na czarnym moglbys se krzywde zrobic.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-07-09 11:38:28
Autor: Monster
monster szejset

Jednoosobowy motur kobiecy do miasta i na krotkie wycieczki. Raz na
ruski rok zeby zapakowac na niego walek i pojechac 300-500 km. Wiec jak
w morde pasuje bo to lekki rowerek jest. Ale nie upieram sie.

Niech się kobita przejedzie najpierw-to trochę chamski motocykl,lubi szarpać,w mieście lapka od sprzęgła boli..
jak nie jest pierwsze moto celuj w 900,duzo lepsza zabawka:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-07-09 11:42:03
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
monster szejset
Monster napisał(a):
jak nie jest pierwsze moto celuj w 900,duzo lepsza zabawka:-)

900 sam bym se kupil

tylko czy to przypadkiem nie wpierdala benzyny jak moja previa?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-07-09 11:48:06
Autor: Don Pedro
monster szejset
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Monster napisał(a):
jak nie jest pierwsze moto celuj w 900,duzo lepsza zabawka:-)

900 sam bym se kupil

A TL-a nie chcesz?

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-09 11:50:05
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
monster szejset
Don Pedro napisał(a):
A TL-a nie chcesz?

Leje na fałki i cwajtakty :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-07-09 11:53:23
Autor: Don Pedro
monster szejset
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Don Pedro napisał(a):
A TL-a nie chcesz?

Leje na fałki i cwajtakty :)

A temu monsteru to co się stało, że nie v-ka?

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-09 11:59:19
Autor: Monster
monster szejset
W dniu 2010-07-09 11:53, Don Pedro pisze:
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Don Pedro napisał(a):
A TL-a nie chcesz?

Leje na fałki i cwajtakty :)

A temu monsteru to co się stało, że nie v-ka?

"L"

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-07-09 10:07:05
Autor: AZ
monster szejset
On 2010-07-09, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

A temu monsteru to co się stało, że nie v-ka?

"L"

Czyli tam jedna korba jest krotsza?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-07-09 12:00:39
Autor: Don Pedro
monster szejset
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Don Pedro napisał(a):
A TL-a nie chcesz?

Leje na fałki i cwajtakty :)

A temu monsteru to co się stało, że nie v-ka?

"L"

Faktycznie, to go różni od TL-a.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-12 18:25:58
Autor: jeDrASS
monster szejset
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Don Pedro napisał(a):
A TL-a nie chcesz?

Leje na fałki i cwajtakty :)

A temu monsteru to co się stało, że nie v-ka?

"L"

Faktycznie, to go różni od TL-a.

też masz L, a że w nazwie i porządną vałkę pod dupą ;-)

--
jeDrASS + ponętna vłoszka

Data: 2010-07-12 19:15:04
Autor: Don Pedro
monster szejset
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Don Pedro napisał(a):
[...]

Czy znane jest Ci słowo "ironia"?

;)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-12 20:24:53
Autor: jeDrASS
monster szejset
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Don Pedro napisał(a):
[...]

hmm.. aż kusi by zapytać o to samo :-D
rzecze właściciel V do własciciela Vki :-P

--
jeDrASS + kusząca vłoszka

Data: 2010-07-09 13:11:42
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
monster szejset
Don Pedro napisał(a):
A temu monsteru to co się stało, że nie v-ka?

włoch, nie liczy sie

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-07-09 13:24:50
Autor: Tytus z fabryki
monster szejset
Siemka

*** "Don Pedro"
A temu monsteru to co się stało, że nie v-ka?

Urwal siem jeden pasek i jest singiel - drugi garnek w promocji dodaja

Tytus z fabryki

Data: 2010-07-09 13:28:47
Autor: Don Pedro
monster szejset
Tytus z fabryki pisze:
Siemka

*** "Don Pedro"
A temu monsteru to co się stało, że nie v-ka?

Urwal siem jeden pasek i jest singiel - drugi garnek w promocji dodaja

.... i odgłos v-ki w .mp3

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-09 11:58:51
Autor: Monster
monster szejset

900 sam bym se kupil
Kup kobicie
tylko czy to przypadkiem nie wpierdala benzyny jak moja previa?
6,5 nie przekroczyłem

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-07-09 13:12:07
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
monster szejset
Monster napisał(a):
6,5 nie przekroczyłem

ale z ktorej strony skali nie przekroczyles? :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-07-09 13:37:39
Autor: Norbi
monster szejset

Jednoosobowy motur kobiecy do miasta i na krotkie wycieczki. Raz na
ruski rok zeby zapakowac na niego walek i pojechac 300-500 km. Wiec jak
w morde pasuje bo to lekki rowerek jest. Ale nie upieram sie.

A nie pytales Zefira czy jeszcze ma i nie chce sprzedac ?

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2010-07-09 15:31:35
Autor: Zapek
monster szejset

Użytkownik "Norbi" <norbisz1@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c370a0b$0$19174$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mowia,ze ten sam Ducat 2 razy do tego samego miasta nie wjezdza ;)

--
Zapek

Data: 2010-07-09 06:35:21
Autor: Kefir
monster szejset
Elou!
On Jul 9, 3:31 pm, "Zapek" <za...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Norbi" <norbi...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4c370a0b$0$19174$65785112news.neostrada.pl...

> A nie pytales Zefira czy jeszcze ma i nie chce sprzedac ?

Mowia,ze ten sam Ducat 2 razy do tego samego miasta nie wjezdza ;)

Ale zawory bys mogl mu sprawdzic..

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

Data: 2010-07-09 15:52:00
Autor: Zapek
monster szejset

Użytkownik "Kefir" <artur.gwizdowski@gmail.com> napisał
> [...]

> A nie pytales Zefira czy jeszcze ma i nie chce sprzedac ?

Mowia,ze ten sam Ducat 2 razy do tego samego miasta nie wjezdza ;)

Spoko.
Amil dobrze wie jak kupowac niejezdzace sprzety.

--
Zapek
P.S. Poza tym juz sie zaworami nie zajmuje kilka miesiecy ;)

Data: 2010-07-09 15:40:43
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
monster szejset
Zapek napisał(a):
Mowia,ze ten sam Ducat 2 razy do tego samego miasta nie wjezdza ;)

Debilu, przeciez ja w Chócie mieszkam!

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-07-09 15:50:44
Autor: Zapek
monster szejset

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał w wiadomości news:i1791p$phr$1mx1.internetia.pl...
Zapek napisał(a):
Mowia,ze ten sam Ducat 2 razy do tego samego miasta nie wjezdza ;)

Debilu, przeciez ja w Chócie mieszkam!

Ae miales juz nie kupowac nic ze Slaska.
A Zefir to przecie ślonzok z Dąbrowy !!!

--
Zapek

Data: 2010-07-09 16:00:13
Autor: J_K_K
monster szejset
Użytkownik "Zapek" <zapek@konto.pl> napisał w wiadomości news:i179f3$6n9$1polsl.pl...

Ae miales juz nie kupowac nic ze Slaska.
A Zefir to przecie ślonzok z Dąbrowy !!!

DG nie leży na Śląsku.

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-09 16:10:31
Autor: Zapek
OT; Re: monster szejset

Użytkownik "J_K_K"  napisał
Użytkownik "Zapek" <zapek@konto.pl> napisał

Ae miales juz nie kupowac nic ze Slaska.
A Zefir to przecie ślonzok z Dąbrowy !!!

DG nie leży na Śląsku.
Nigdzie nie zostalo napisane,ze Dąbrowa lezy na Slasku.

--
Zapek z Rybnika od 36 lat (nie znaczy,ze hanys ;) )
P.S. Wiedzialem,ze kogos to 'zaboli' ;-)

Data: 2010-07-09 16:30:37
Autor: J_K_K
OT; Re: monster szejset
Użytkownik "Zapek" <zapek@konto.pl> napisał w wiadomości news:i17aju$789$1polsl.pl...

Ae miales juz nie kupowac nic ze Slaska.
A Zefir to przecie ślonzok z Dąbrowy !!!

DG nie leży na Śląsku.
Nigdzie nie zostalo napisane,ze Dąbrowa lezy na Slasku.

">>> Ae miałeś juz nie kupować nic ze Śląska."

No to ze Śląska, czy od Ślązaka ;-) ?

Pzdr nie-szowinistycznie :-)

JKK

Data: 2010-07-09 16:41:58
Autor: Zapek
OT; Re: monster szejset

Użytkownik "J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:i17bq8$dge$1speranza.aioe.org...
[...]

A to juz trza do Amila i Zefira (kolejnosc alfabetyczna).

--
Zapek

Data: 2010-07-09 23:42:51
Autor: Jacot
monster szejset
"Zapek" <zapek@konto.pl> wrote:

Ae miales juz nie kupowac nic ze Slaska.
A Zefir to przecie ślonzok z Dąbrowy !!!

To Dabrowa jest na Slasku? przesuneno jom?;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-07-09 23:51:12
Autor: Zefir
monster szejset
Zapek napisał(a):
Mowia,ze ten sam Ducat 2 razy do tego samego miasta nie wjezdza ;)

Debilu, przeciez ja w Chócie mieszkam!

Ae miales juz nie kupowac nic ze Slaska.
A Zefir to przecie ślonzok z Dąbrowy !!!

Jak Ci pokaże ślonzoka z Dąbrowy to Ci się zawory ssące z wydechowymi miejscami zamieniom, ty... ty... zaworopsuju ty.

--
pzdr.
zefir

monster szejset