monster szejset

Data: 2010-07-09 23:10:52
Autor: Zefir
monster szejset
Jest se taki sprzet:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2066449

dwa pytania:
1. Male mosntery w tych rocznikach mialy dwie tarcze?

2. Koles twierdzi ze sa uszkodzone ograniczniki na polce i ze to norma w
dukatach jak wyglebia. Prawda to? Dzisiaj w kazdym razie ma tym do mnie
przyjechac.

Na cos jeszcze mam patrzec? Koles przez telefon bardzo konkretny i sam
zadeklarowal ze podjedzie na ogledziny. Cena do negocjacji. Opony nufki
sztuki. Motur jezdzony tylko w niedziele. No i mowil ze poleca.

Mina jakaś i składak jak chuj. Te roczniki miały jedną tarczę i złote lagi, zmieniony zadupek, nakładek na wydechy też nie było w tym roczniku, przy glebie tradycyjnej robi się wgniotka na baku ale ogranicznikom się nic nie dzieje, musiał być zdrowy dzwon tym bardziej że dekle zbiorników obdrapane, kierownice jeszcze miał zmienianą - powinna być z alamunium a jest chromowana (co to, czoper jest?)

Mojego nie sprzedaję, rozebrany jest na czynniki pierwsze i czeka na malowanie, będzie maszynka do pieszczenia i do jazdy do kościoła.

--
pzdr.
zefir

monster szejset