Data: 2011-04-03 14:23:50 | |
Autor: Skolmi | |
montaż rogów | |
Czy ktoś może mi wytłumaczyć, jak to rozegrać w konfiguracji jak na zdjęciu:
http://img62.imageshack.us/i/zdjcie0101cs.jpg/ Czy żeby zamontować rogi, muszę przesunąć do środka uchwyt i zestaw manetka/hamulec? Czy też wymieniam uchwyt na jakiś krótszy? Co zrobić, żeby po zamontowaniu rogów nie było widać "gołej" rury kierownicy? Są jakieś zaślepki do tego? Jest jakiś standardowy kąt montażu, czy mam sobie sam wybrać, jak mi będzie najwygodniej? Propozycje rogów (w klasie budget) również mile widziane. |
|
Data: 2011-04-03 14:35:00 | |
Autor: Fabian | |
montaż rogów | |
W dniu 03.04.2011 14:23, Skolmi pisze:
Czy ktoś może mi wytłumaczyć, jak to rozegrać w konfiguracji jak na Tak zazwyczaj się robi. Czy też wymieniam uchwyt na jakiś krótszy? Też można, ale czy uchwyt wtedy nie będzie za krótki? Co zrobić, żeby po zamontowaniu rogów nie było widać Są, ale ważą, po co zaślepiać? ;) Jest jakiś standardowy kąt montażu, czy mam sobie sam wybrać, 15 stopni albo 60 stopni :P Fabian. |
|