montaz CB w Wawie...

Data: 2010-01-08 13:20:28
Autor: Als
montaz CB w Wawie...
Dnia Thu, 7 Jan 2010 13:20:45 -0800 (PST), Gekko napisał(a):

Przyjezdzam tylko na weekend z Krakowa. Szukam dobrego zakladu w
ktorym zaloze radio wraz z cala instalacja...
Zastanawiam sie nad zakupem Harrego III Lub JFK II, do tego dobra
antena montowana na stale
Samochod to Audi TT
Zalezy mi aby sprawa zajeli sie fachowcy, a nie amatorzy.

Kogo polecacie?

Gekko

Jest zakład CB na al. Krakowskiej (nitka w kierunku Janek) naprzeciwko PZL
prawie (jakieś 100-150 metrów za hotelem Witkowski). Ale od razu uprzedzam:
nie mam kompletnie wiedzy na temat jakości ich pracy - nie używam CB w
ogóle.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

montaz CB w Wawie...