montaz CB w Wawie...

Data: 2010-01-08 13:55:55
Autor: Bydlę
montaz CB w Wawie...
Gekko wrote:
Przyjezdzam tylko na weekend z Krakowa. Szukam dobrego zakladu w
ktorym zaloze radio wraz z cala instalacja...(...)
Kogo polecacie?

Ja? Mikar. (mikar.com.pl).
Kupowałem tam, zelcałem instalację, serwisowałem się...
Nawet ostatnio policzyli mi mniej, niż wywiesili na cenniku.
Ot, tak po prostu. :-)

--
Bydlę

Data: 2010-01-12 10:55:24
Autor: Als
montaz CB w Wawie...
Dnia Fri, 08 Jan 2010 13:55:55 +0100, Bydlę napisał(a):

Gekko wrote:
[...]

Nawet ostatnio policzyli mi mniej, niĹĽ wywiesili na cenniku.
Ot, tak po prostu. :-)

To jest właśnie ten punkt na al. Krakowskiej.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam ĹĽadnej jedynki)

montaz CB w Wawie...