[ W³oc³awek ] montaz elektrycznych szyb

Data: 2009-05-11 16:02:12
Autor: Cygnus
[ W³oc³awek ] montaz elektrycznych szyb
Witam,

Zakupilem elektryczne podnosniki do szyb, przyciski
i boczki tapicerki, ale problem zalozenia tego wszystkiego
mnie przerasta wiec zmuszony jestem poszukac warsztatu, ktory
zalozylby to do kupy w moim aucie. Mozecie dac jakis namiar

Cygnus

Data: 2009-05-12 11:19:12
Autor: Wild Root
[ W³oc³awek ] montaz elektrycznych szyb
 W po¶cie <gu9eff$klk$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytaæ mo¿na:

[...]

Jed¼ do Kacprzaka.

--
Wild Root

Data: 2009-05-12 14:09:25
Autor: hovat
[ W³oc³awek ] montaz elektrycznych szyb

U¿ytkownik "Cygnus" <cygnus@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gu9eff$klk$1news.onet.pl...
[...]

cygnus nie wiedzia³em ze ty z mojego miasta

nie wiem jak ma ten elektryk miedzy netto a skretem do wislanina ale mozesz podjechac i zapytac bo to dobry fachowiec

[ W³oc³awek ] montaz elektrycznych szyb