montaz linki i regulacja Nexus SG-4R35 - gdzie si臋 dowiedziec?

Data: 2012-03-09 12:01:45
Autor: Paveu
montaz linki i regulacja Nexus SG-4R35 - gdzie si臋 dowiedziec?
Pr贸buj臋 znale偶膰 informacje nt. monta偶u linki i ustawiania 4-biegowej piasty Nexus 4R35. W serwisie Shimano znalaz艂em tylko service manual opisuj膮cy monta偶 hamulca rolkowego do tej piasty i tabelk臋 cz臋艣ci.
Do Nexusa 7-biegowego mam taki opis.(Mia艂em tak膮 piast臋 w rowerze, kt贸ry mi ukradziono 2 tygodnie temu.) Tam stoi, 偶e zgrywanie znacznik贸w na pia艣cie odbywa si臋 na 4 biegu. A jak w 4-biegowej?
Podobnie w manualu do 7-biegowej jest 艂adnie opisane, jak si臋 mocuje link臋 do k贸艂ka prze艂膮czaj膮cego biegi, co przydatne, gdy zachodzi potrzeba zdj臋cia tylnego ko艂a. To samo chcia艂bym wiedzie膰 odno艣nie SG-4R35.

By艂bym wdzi臋czny za pomoc.

Paveu

Data: 2012-03-09 16:10:49
Autor: Marcin J.
montaz linki i regulacja Nexus SG-4R35 - gdzie si臋 dowiedziec?
U偶ytkownik "Paveu" <pamis007@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jjcnut$4qc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak samo - na 4
http://sheldonbrown.com/nexus-mech.html

OIDP u mnie zadzia艂a艂o.

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2012-03-09 16:21:30
Autor: Paveu
montaz linki i regulacja Nexus SG-4R3 5 - gdzie si臋 dowiedziec?
W dniu 2012-03-09 16:10, Marcin J.:
[...]

Dzi臋ki, wypr贸buj臋.
Mam nadziej臋, 偶e u mnie te偶 zadzia艂a.

Nawiasem m贸wi膮c, odwiedzi艂em wcze艣niej t臋 stron臋, ale nie wy艂apa艂em wtedy, 偶e to dotyczy te偶 piasty 4-biegowej. SB jako艣 tak nie艣mia艂o wspomina t臋 piast臋.

Paveu

montaz linki i regulacja Nexus SG-4R35 - gdzie si臋 dowiedziec?