montaż okapu - gdzie kupic osłonę nierdzewną rury?

Data: 2009-08-07 17:42:20
Autor: wolim
montaż okapu - gdzie kupic osłonę nierdzewną rury?
Witam.

Kupiłem sobie okap kuchenny kominowy, ale niestety komin mam przesunięty o ok. 1/2 metra w stosunku do okapu.

Wymyśliłem, ze pod sufitem puszczę rurę spiro do komina i zamaskuję ją takim kwadratową osłoną z nierdzewki (taka jak jest w okapie)... problem tylko taki, że nawet nie wiem gdzie tego szukać.

Lokalizacja: Wrocław.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2009-08-10 09:34:47
Autor: pleg
On 9 Sie, 09:58, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:
wolim <n...@tutaj.pisz> wrote:
> [...]
> okapie)...
> problem tylko taki, że nawet nie wiem gdzie tego szukać.

Sprawdzone, czy zgadujemy?
A będzie w kolorze "black"?
Ja już rok mieszkam bez czynnego okapu

Data: 2009-08-11 07:00:39
Autor: Jarek P.
montaż okapu - gdzie kupic osłonę nierdzewną rury?

"pleg" <pleg@wp.pl> wrote in message news:35855344-bfb7-45d3-b82e-25fd07fd03f3q35g2000vbi.googlegroups.com...

Sprawdzone, czy zgadujemy?

Sprawdzone, kupowałem w Castoramie kanały wentylacyjne z nierdzewki, kwadratowy przekrój.

A będzie w kolorze "black"?

Ma być z nierdzewki, czy w kolorze? ;-)
Ale tak, będzie, z tego co pamiętam, oprócz inoxa były też jakieś kolory: na pewno biały, na pewno brązowy, czarny chyba też.

J.

montaż okapu - gdzie kupic osłonę nierdzewną rury?