montaz pochlaniacza szafkowego

Data: 2010-05-05 11:15:42
Autor: m
montaz pochlaniacza szafkowego
witam,
w instrukcji do okapu szafkowego pracujacego
w trybie pochlaniacza jest napisane, ze trzeba
podlaczyc rure wyprowadzajaca powietrze az do
gornej czesci szafki wiszacej i skierowac ja w strone kuchni nie sufitu. Z opisu tego wyobrazilem
sobie taki wystajacy z szafki "peryskop". Jak to
jest naprawde z montazem takiego okapu? Jakos
nigdzie nie widzialem czegos takiego jak wynika
z opisu.

Data: 2010-05-05 15:27:37
Autor: Gejzero
montaz pochlaniacza szafkowego

Uzytkownik "m" <fake@fake.pl> napisal w wiadomosci news:20100505111542.34131ceafake.pl...
[...]
Witam,
Przypuszczam ze chodzi o skierowanie strumienia powietrza nie na sufit aby nie zabrudzil go z czasem.
Taki pochlaniacz przeciez nie pochlonie w 100% oparów tluszczu i innych a skoncentrowany strumien bijacy w sufit po jakims czasie zostawi tlusty przykurzony slad.
Ale to tylko takie moje gdybanie, a jak wykonac taki peryskop to sam sobie nie jestem w stanie wyobrazic ;)

Gejzero.

Data: 2010-05-07 10:42:28
Autor: na102
[...]

najlepszy to taki http://wentylatory.istore.pl/pl,product,1362578,430,kolanko,lcznikowe.html ewentualnie  zakanczasz na górze szafki tym
http://wentylatory.istore.pl/pl,product,1362684,f4804wh,kratka,okrgla.html ale i tak bedzie dmuchac na sufit tyle ze dalej i bardziej rozproszonym strumieniem
IMHO pochlaniacze daja mizerny efekt w porównaniu do wyciagu  dlatego lepiej podciagnac kanal prostokatna rura ,kladac ja na samym tyle szafek,do przewoodu wentylacyjnego albo wywalajac ja przez sciane,no ale nie zawsze sa ku temu warunki .

montaz pochlaniacza szafkowego