montaż poduszki powietrznej

Data: 2015-08-11 12:08:53
Autor: Artur Miller
montaż poduszki powietrznej
W dniu 2015-08-11 o 11:49, JaceK pisze:
Czy w samochodzie fabrycznie bez poduszki powietrznej dla kierowcy i
pasażera można takie poduszki zamontować czy też nie? Jeśli można to czy
wiąże się z tym dodatkowa biurokracja czy też tylko wizyta w odpowiednim
warsztacie?

JaceK

to jakiś unikat to auto? pomijając kwestie techniczne, czyli czujniki przyspieszenia, to ja bym sie bał, ze taka samoróbka mi facjate przemodeluje w najmniej spodziewanym momencie.

@

montaż poduszki powietrznej