montenegro- namiot

Data: 2011-06-16 10:41:23
Autor: Strielok
montenegro- namiot
cześć wszystkim

cel: Czarnogóra Komovi i Duromitr- rowerowe enduro po 3-4 dni w górach (spanie w szałasach/namiocie) powrót do miasta w celu uzupełnienia prowiantu i ponownie w góry. Jedziemy we trzech, plecaki po 35l same niezbędne rzeczy i tu mam dylemat, jaki namiot wybrać?

1. Husky Sawaj 3
2. Jurek Vandr 2 duo

warunek taki, ma być lekki <3 kg, 2 wejścia- wspomagają "wentylację" no i taki co nie przemoknie, wygoda jest drugorzędna (myślę że szerokość min. 150-160 cm jak się śpi na zmiane tzn. w nogach to zaoszczędza się miejsce)
Jurek trochę mniejszy, ale na nas trzech b. szczupłych te 160 cm wystarczy, oba ze stelażem wewnętrznym więc da się podzielić namiotem w razie czego, jaka ewentualność? tylko proszę nie pisać o namiotach ważących 4 kilo bo waga całego szpeju rowerowego dobija już do górnej granicy.

pozdrawiam
maciek

montenegro- namiot