moralnosc w kinie amerykanskim

Data: 2012-07-13 01:13:49
Autor: Maciej Bojko
moralnosc w kinie amerykanskim
On Thu, 12 Jul 2012 18:52:02 +0200, "ja to ja" <ja@to.ja> wrote:

Wczoraj wieczorem Polsat przypomniał mi "Zemstę frajerów", akurat lubię taki kretyński humor i do dzi¶ mnie ¶mieszy ten film z przyjemno¶ci± go obejrzałem. Zastanawiaj±ce jest jednak, że kiedy¶ Amerykanie nie bali się pokazać gołych piersi a nawet futerka, a dzi¶ goły sutek jest tam sensacj±.

Jak kul± w płot. "Revenge of the Nerds" ma jak raz rating R, taki sam,
jak dzi¶ dostaj± filmy z podobn± doz± nago¶ci. Amerykanów wtedy tak
samo jak dzi¶ naga pier¶ przerażała do szpiku ko¶ci.

--
Maciej Bójko

Data: 2012-07-13 03:48:40
Autor: Arek
moralnosc w kinie amerykanskim
W dniu 2012-07-13 01:13, Maciej Bojko pisze:
[..]
jak dzi¶ dostaj± filmy z podobn± doz± nago¶ci. Amerykanów wtedy tak
samo jak dzi¶ naga pier¶ przerażała do szpiku ko¶ci.

Nie tylko naga!  Karmi±ca pier¶ to Ci dopiero ZGROZA i OCHYDA.

Arek

moralnosc w kinie amerykanskim