mordka mu ja¶nia³a gdy panienki w TVN tytu³owa³y go "panem profesorem"

Data: 2017-08-13 21:12:46
Autor: boukun
mordka mu ja¶nia³a gdy panienki w TVN tytu³owa³y go "panem profesorem"
Wypominaj± mu. ¯e nie by³ profesorem. No nie by³. ¯e nosi³ kurtkê Wehrmachtu. Zdarzy³o siê. Ile razy s³ysza³, ¿e zosta³ zwolniony z Auschwitz, bo poszed³ na wspó³pracê z gestapo. Kto¶ nawet zamówi³ w archiwum Muzeum Auschwitz-Birkenau trzy fotografie obozowe W³adys³awa Bartoszewskiego, wiê¼nia numer 4427. Na potwierdzenie, ¿e ten s³u¿y³ w Wehrmachcie. No có¿, wiê¼niowie obozu czêsto nie dostawali pasiaków, ale zu¿yte mundury z frontu. W ksi±¿ce "Warto byæ przyzwoitym" pisa³: 'Kurtka nale¿a³a zapewne do rannego albo zabitego ¿o³nierza niemieckiego, bo mia³a na sobie jeszcze ¶lady krwi. Przelecia³o mi przez g³owê: ¿o³nierz zgin±³, a jego kurtka pos³u¿y za opakowanie dla ¿yj±cego trupa. To nie¼le'.
A, ¿e profesor. Sam nigdy siê tak nie tytu³owa³. Ale odk±d w latach 80. otrzyma³ w Bawarii tak zwan± profesurê go¶cinn± zaczêto siê do niego zwracaæ w³a¶nie per Profesorze.

http://ksiazki.wp.pl/tytul,Tego-nie-wiesz-o-Wladyslawie-Bartoszewskim,wid,22117,wiadomosc.html?ticaid=119ae4

~Harry [przed chwil±]

Zamawiaj±c spotkania na poziomie pogadanek dla studentów za nik³e jak na warunki zachodniej uczelni pieni±dze czêsto podaje siê "stopieñ prowadz±cego pogadankê" na "visiting professor" aby by³a podstawa prawna dla dokonania wyp³aty. Nie mo¿na mu wyp³aciæ np jako stró¿owi bo etaty stró¿y s± obsadzone. Nawet gdyby by³ w Polsce profesorem tytularnym to i tak z formalnego punktu widzenia nie mo¿na tego tytu³u tam uznaæ wprost poniewa¿ nie jest nostryfikowany. Studentom takich gawêdziarzy czesto siê pokazuje bowiem kto¶ zza ¿elaznej kurtyny robi³ swego czasu na nich wra¿enie. St±d mamy "wyk³ady" Bolka i innych tego typu "naukowców". Sam nie u¿ywa³ tego tytu³u ale mordka mu ja¶nia³a gdy panienki w TVN tytu³owa³y go "panem profesorem". Bardzo mnie ubawi³a wiadomo¶æ o "przebieraniu" ludzi w obozie koncentracyjnym w mundury zabitych ¿olnierzy Wermahtu z uwagi na brak pasiaków. Otó¿ mundur zabitego ¿o³nierza jest otoczony czci± i nie mog³ byæ w neigo ubrany jakikolwiek wiêzieñ. Za ¶ci±gniecie butów zabitemu ¿olnierzowi dowódca oddzia³u niemieckiego rozkaza³ rozstzrelaæ mê¿czyzn z najbli¿szej wioski bowiem podejrzewa³ i¿ mieszkancy tej wioski ¶ci±gnêli buty zabitemu ¿o³nierzowi. Ta informacja tego ³ajdaka naprawê mnie ubawi³a swoj± bezczelno¶ci±.

~pepe [pó³ godziny temu]

siêgnijcie w przesz³o¶æ kto faworyzowa³ tego szczura. herr tusk i reszta platformersów. w tefa³enie go uwielbiali. a to by³ zdrajca i sprzedawczyk i przypomnijcie sobie jego wypowiedzi w niemieckich mediach o Polsce i Polakach.

~fakty o W.B. [5 minut temu]

Ale odk±d w latach 80. otrzyma³ w Bawarii tak zwan± profesurê go¶cinn± zaczêto siê do niego zwracaæ w³a¶nie per Profesorze.<< Per profesor zwraca siê do tysiêcy magistrów w szko³ach ¶rednich. W przypadku Bartoszewskiego mówimy o fa³szowaniu polegaj±cym na pisaniu przez niektóre media skrótu naukowego prof. przed jego nazwiskiem. To fa³szerstwo i obraza dla naukowców, którzy zdobyli ten tytu³ prac±, wiedz± i osi±gniêciami. Poza tym, gdy wyda³o siê, ¿e Bartoszewski rzekomo dosta³ od rady uczelni w Niemczech tytu³ go¶cinnego profesora, wniesiono skargê do tamtejszego Ministerstwa Edukacji na bezprawne dzia³anie. Ten tytu³ przys³uguje osobom z tytu³em co najmniej doktora z w³asnych krajów. Niemieckie ME, co w Polsce lizusy Bartoszewskiego skrywaj±, nakaza³o usuniêcie wszelkich zapisów o tytule profesora sprzed nazwiska Bartoszewskiego. Poza matur± nie posiada³ on ¿adnego wykszta³cenia. W Polsce ¶rodowiska liberalno-lewackie, z bolszewickim uporem propaguj± k³amstwo o profesurze Bartoszewskiego, zapisuj±c go jak skrót naukowy. Warto wiedzieæ, ¿e to fa³szerstwo. Nikt im nie broni tytu³owaæ Bartoszewskiego dowolnie: profesorem, ekscelencj±, bogiem, rabim, itd. Ale bez k³amstw o tytule naukowy, bo takiego grafoman Bartoszewski nie posiada³.

~Profesor [5 minut temu]

Co za manipulacja - "dosta³ w Bawarii profesurê go¶cinn±" ! Nic takiego sie nie dostaje! Prawdopodobnie chodzi tu o okre¶lenie "visiting professor", czyli profesor wizytuj±cy, jak tytu³uje siê osoby czasowo przebywaj±ce na obcej uczelni w trakcie ich pobytu. Z tytu³em profesora nie ma to nic wspólnego, a raczej jego funkcj± wyk³adowcy. W Polsce te¿ zwyczajowo do nauczycieli szkó³ ¶rednich zwraca siê per profesor. Najwidoczniej zosta³ zaproszony na cykl wyk³adów jako tak zwany "visiting professor", czyli profesor wizytuj±cy. To nie jest ¿aden trwa³y tytu³, a jedynie nazwa

~L4zobozu [6 minut temu]

kpi³ z Polakow zyd i tyle

~PIROWSKI13 [przed kwadransem]

ILU LUDZI PRZEZ NIEGO ZGINE£O

~hmmm [przed kwadransem]

Zydowski odpad na smietnik histori oby o takim smieciu swiat najszbciej zapomnia³. Kuñ jaki by³ ka¿dy widzia³

mordka mu ja¶nia³a gdy panienki w TVN tytu³owa³y go "panem profesorem"