mordobicie kontrolowane?

Data: 2010-05-31 14:19:33
Autor: Maddy
mordobicie kontrolowane?
W dniu 31-05-2010 14:10, kulf0n pisze:
Czy w naszym kraju mo偶liwe jest um贸wienie si臋 na mordobicie, tak aby w
przypadku uszkodzenia cia艂a sprawca nie poni贸s艂 konsekwencji? Chodzi mi
na przyk艂ad o sytuacj臋, kiedy obie osoby zrzekaj膮 si臋 roszcze艅 w
przypadku, no nie wiem, z艂amania r臋ki podczas b贸jki lub innego
uszkodzenia. Nie wiem jaki status prawny posiada艂 kodeks Boziewicza, ale
czy wsp贸艂cze艣nie istniej膮 jakie艣 przepisy reguluj膮ce pojedynki honorowe?

Pisz臋 z g艂owy jakby co - udzia艂 w b贸jce jest karalny.

--
*** Stosujesz sie do powy偶szych teorii na w艂asn膮 odpowiedzialno艣膰 ***

Magdalena "Maddy" Wo艂oszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-05-31 14:25:37
Autor: Nostradamus
mordobicie kontrolowane?

U偶ytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c03a958$0$19171$65785112news.neostrada.pl...
[...]

B贸jka to minimum 3 osoby. W膮tkotw贸rca pisa艂 o "pojedynku". Nie jest to karalne.

Data: 2010-06-01 18:49:42
Autor: Andrzej Lawa
mordobicie kontrolowane?
Nostradamus pisze:

Pisz臋 z g艂owy jakby co - udzia艂 w b贸jce jest karalny.

B贸jka to minimum 3 osoby.

Podstawa?

W膮tkotw贸rca pisa艂 o "pojedynku". Nie jest to karalne.

LOL

mordobicie kontrolowane?