[gdzie] mosiezne wianki z lozyskami

Data: 2013-05-04 19:27:06
Autor: PeJot
[gdzie] mosiezne wianki z lozyskami
W dniu 2013-05-04 10:35, Piotr Curious Slawinski pisze:
gdzie mozna kupic mosiezne wianki do zwyklych lozysk ?

Pomijając w ogóle sens stosowania wianków, dlaczego potrzebujesz *mosiężne* ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-05-04 22:00:41
Autor: Piotr Curious Slawinski
PeJot wrote:

W dniu 2013-05-04 10:35, Piotr Curious Slawinski pisze:
gdzie mozna kupic mosiezne wianki do zwyklych lozysk ?

Pomijając w ogóle sens stosowania wianków, dlaczego potrzebujesz
*mosiężne* ?

mniej sie zaciera lozysko jak sie wianek zmieli, ogolnie lepiej sie tez zuzywa takie lozysko (opilki mosiadzu troche 'smaruja' a nie tylko pije smar) - no i nie rdzewieje.  cenowo nie powinno byc duzej roznicy - mosiadz sie obrabia praktycznie tak samo jak stal a te wianki to i tak zaprasowany kawalek blaszki

Data: 2013-05-07 03:56:10
Autor: rmikke
W dniu sobota, 4 maja 2013 22:00:41 UTC+2 użytkownik Piotr Curious Slawinski napisał:
PeJot wrote:
> *mosiężne* ?

mniej sie zaciera lozysko jak sie wianek zmieli, ogolnie lepiej sie tez zuzywa takie lozysko (opilki mosiadzu troche 'smaruja' a nie tylko pije smar) - no i nie rdzewieje.

Z drugiej strony - przy braku wianka masz gwarancję, że się NIE zmieli...

cenowo nie powinno byc duzej roznicy - mosiadz sie obrabia praktycznie tak samo jak stal a te wianki to i tak zaprasowany kawalek blaszki

....i cenowo też na pewno drożej nie wyjdzie.

Krótko mówiąc, chyba przekombinowałeś.

[gdzie] mosiezne wianki z lozyskami