[kupie] mostek 130mm na kierownice 31,8 TANIO

Data: 2010-04-11 23:14:02
Autor: Łukasz Goran
[kupie] mostek 130mm na kierownice 31,8 TANIO
Witam
    Potrzebuję mostek na kierownicę 31,8mm, długość 130mm, wznos 6 stopni, może być mniej:) Najwazniejsze żeby był tani- to do roweru który będize wstawiony w trenażer więc stan wizualny zupełnie obojętny. Najważniejsze ma być tanio:)
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2010-04-12 06:10:51
Autor: kml

--

Szukaj czegoś z Truvativa serii XR :) Nowe są tanie :D

kml
Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5

Data: 2010-04-12 08:26:29
Autor: M@tej
[kupie] mostek 130mm na kierownice 31,8 TANIO
Dnia Sun, 11 Apr 2010 23:14:02 +0200, Łukasz Goran <goran007@op.pl>
napisal(a):

[...]

Mam cos takiego w domu, ale nie jestem pewien dlugosci i kata. Wieczorem
sprawdze, jak wroce z pracy.

--
Maciej

Data: 2010-04-12 22:53:06
Autor: M@tej
[kupie] mostek 130mm na kierownice 31,8 TANIO
To jednak stary mostek na kierownice 25,4 wiec nie pomoge.

--
Maciej

[kupie] mostek 130mm na kierownice 31,8 TANIO