mosty na Dunaju Rumunia - Bułgaria

Data: 2012-08-15 23:48:07
Autor: Dziobak
mosty na Dunaju Rumunia - Bułgaria
Witam!

Prośba , wiem że gdzieś to będzie w sieci ale ze świeżością może być różnie , a jak wiemy od Bułhakowa "druga świeżość nie istnieje"  ;)

Z Fogaraszy a może i nie tylko w Piryn i Riłę - którym mostem przez  Dunaj jechać?
Czy lepiej nadłożyć i pojechac innym bo gdzieś są jakieś makabryczne kolejki?
Ile to kosztuje i jaka forma płatności , czy tylko gotówka czy karta i czy obywateli nie sąsiadujących państw (Rumunia - Bułgaria) nie
rozliczają na przykład tylko w euro albo jakies inne wygibasy. :)

pozdrawiam na plecakach prawie

Pieszy

Data: 2012-08-16 01:24:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
mosty na Dunaju Rumunia - Bułgaria
Dziobak, Wed, 15 Aug 2012 23:48:07 +0200, pl.rec.gory:
Z Fogaraszy a może i nie tylko w Piryn i Riłę - którym mostem przez  Dunaj jechać?

Ekhm. Ale most graniczny to, z tego co kojarzę, jest jeden -
Giurgiu-Ruse... I jakoś nie wiem, czy jest wielki sens walić do niego tyle
kilometrów. Z Foragaszy (z szosy transfogaraskiej) uderzaliśmy na przejście
Bechet-Orjachovo przez Craiovą. Fakt, na prom była kolejka, ale głównie
TIRów, jednak myślę, że jak się wstrzelić w rozkład pływania, to jednak
będzie szybciej, niż walić do Giurgiu. Przynajmniej od zachodniej strony
Fogaraszy.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-08-17 01:05:36
Autor: Dziobak
mosty na Dunaju Rumunia - Bułgaria
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"  napisał

Dzięki; robią drugi :
http://www.danubebridge2.com/g-en-most-12-avg.php

pozdrawiam

pieszy

Data: 2012-08-17 02:36:11
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
mosty na Dunaju Rumunia - Bułgaria
Dziobak, Fri, 17 Aug 2012 01:05:36 +0200, pl.rec.gory:
[...]

No właśnie - robią.
Poza tym, Vidin jest (przynajmniej na oko) w podobnej odległości od
wspomnianej szosy transfogaraskiej, co Ruse... Najbliżej (i pewnie
najkrócej) nadal będzie do Orjachova...

--
Pozdrowienia,

mosty na Dunaju Rumunia - Bułgaria