moto dżins

Data: 2010-05-26 09:39:53
Autor: Glub
moto dżins
Zbliża się lato [jaka zima takie lato i jakie by nie było] i myślę o
zakupie spodni dżinsowych moto.

Padło wpierw na Mottowear, więc poszedłem mierzyć [w motoriście] i lipa.
skąd oni wzieli te rozmiarówki? Jakieś totalnie nieproporcjonalne. jak
dobra długość to za ciasne w pasie, jak się już wbiłem w spodzień to
nogawki długie jak "ceha jak halina" a protektory pod kolanami.
aha- i zero opcji przeszycia czy inksza regulacja. więc Mottowear
odpada.

Lipton na całej linii w Moto-Akcesoriach w Markach- tylko damskie
"eSki"- noszkurde, nie mam szans :D

Trzecie podejście do wykonania to
http://www.retbike.pl/katalog/spodnie_tekstylne/retjeans_2009  Jako że
Retbike jakoś nie zachwycił mnie jakością w dziedzinie spodni z cordury
[problem z ochraniaczami identyczny- wisiały pod kolanami], jestem dość
nieufny co do dżinsu.

Czy ktoś to widział na oczy? Jest sens bym się pchał do Łomianek na
przymiarkę?

Data: 2010-05-27 18:57:18
Autor: greg
moto dżins

"Glub" <glubone@gmail.com> wrote in message news:htiq99$5c5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pomijając sprawę rozmiarówki Motto (na mnie też nie pasują, są za krókie, dłuższych nie robią, klient 192 cm wzrostu to pomijalny jest widocznie) w sprawie protektorów pod kolanami donoszę, iż są one na rzepie i można sobie przesunąć wyżej lub niżej. Ponadto jak się stoi na wprost to rzeczywiście wydają się być za nisko, jak sie zegnie nogę siedzac na moto to się umiejscawiają bliżej prawidłowej pozycji.

no to pozdro

greg

Data: 2010-05-27 19:26:59
Autor: Ivam
moto dżins
Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htiq99$5c5$1@inews.gazeta.pl...
Padło wpierw na Mottowear, więc poszedłem mierzyć [w motoriście] i lipa.
skąd oni wzieli te rozmiarówki? Jakieś totalnie nieproporcjonalne.

Tez sie zastanawialem na mottowear, ale nigdzie w poblizu nikt ich nie ma. Powiedz jakie masz mniej wiecej wymiary, bo zwykle mam taki sam problem ze spodniami i to co piszesz moze dotyczyc rowniez mnie. Jak sie okaze, ze mamy podobne proporcje ciala to nie bede nawet szukal spodni tej firmy.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-05-27 19:50:23
Autor: gildor
moto dżins
Ivam pisze:
[...]

tak się nie dowiesz. ja mam 3 pary Motto i każde inne. 2 czarne bojówki L i S! i jakies niebieskie M. a powiem szczerze, ze te S są na mnie za... szerokie w pasie. masakra. mniejszych od S nie ma.
problem Motto to chyba nie tyle nieproporcjonalna rozmiarówka, ale jej brak. w tym samym modelu możesz mieć różne rozmiary pasujące. np różne S może być bądź za duże bądź za małe.
jak nie przymierzysz, to nie kupuj zdalnie. powinni zmienić szwalnie z chińskiej na tajską, może byłoby lepiej. niebieski jeans też ostatnio dość kontrowersyjny kolorystycznie.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-05-27 20:01:36
Autor: Ivam
moto dżins
Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htmbcv$e7g$1@news.onet.pl...
tak się nie dowiesz. ja mam 3 pary Motto i każde inne.

Aha. No to zajebiscie.

jak nie przymierzysz, to nie kupuj zdalnie.

Nie mam zamiaru kupowaz zdalnie. Ale na takim zadupiu mieszkam, ze wyprawa po jedne spodnie srednio sie oplaca. A wiedzac jeszcze, ze maja do dupy rozmiarowke to odpuszcze calkowicie i po prostu poczekam - jak bede w krakowie to sobie wtedy pojezdzie po sklepach i poogladam.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-05-28 09:06:44
Autor: Glub
moto dżins
gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Ivam pisze:

[...]

Zmierzylem wszystko co mieli w motoriscie, lipa.

jak nie przymierzysz, to nie kupuj zdalnie.

Zamowilem do przymiarki w moto-akcesoriach Vanucci estivo.
 powinni zmienić szwalnie z chińskiej na tajską, może byłoby lepiej.
niebieski jeans też ostatnio dość kontrowersyjny kolorystycznie.

Jak się zabrudzą, będzie dobrze:)

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-05-28 09:06:46
Autor: Glub
moto dżins
"Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
[...]

Jestem niski i raczej grubszy niż chudszy, w pasie 98, wzrost 175. --
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-05-28 13:06:38
Autor: KJ Siła Słów
moto dżins
Glub pisze:

Jestem niski i raczej grubszy niż chudszy, w pasie 98, wzrost 175.

Dziwne, ja tez mam 175 ale ja jestem wysoki.
:-)

KJ

Data: 2010-05-28 15:38:10
Autor: Glub
moto dżins
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
Glub pisze:

Jestem niski i raczej grubszy niż chudszy, w pasie 98, wzrost 175.
Dziwne, ja tez mam 175 ale ja jestem wysoki.
-)
W dowodzie mam identycznie:> Wysoki to się dla mnie zaczyna od 185:) a większość kolegów ma okolice
190.

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-05-28 17:39:15
Autor: Ivam
moto dżins
Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hto135$s5$2@inews.gazeta.pl...
Jestem niski i raczej grubszy niż chudszy, w pasie 98, wzrost 175.

To juz lipa, bo wzrostu mam cos kolo tego, ale w pasie troszke wiecej;)

Tak czy siak thx

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-05-28 14:35:12
Autor: Seba
moto dins
Dnia Thu, 27 May 2010 19:26:59 +0200, Ivam napisa(a):

Tez sie zastanawialem na mottowear, ale nigdzie w poblizu nikt ich nie ma.

Przy moich gabarytach (188 cm/100 kg) rozmiar XL (modelu nie pomn -
niebieskie jeansy)okaza si wystarczajcy ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-05-28 19:17:25
Autor: falco
moto dżins
Glub pisze:
Zbliża się lato [jaka zima takie lato i jakie by nie było] i myślę o
zakupie spodni dżinsowych moto.

Siema,

dorzucę swoje 3 grosze...
Dziś wreszcie odebrałem niebieskie Jeansy FreeStar z M-A w... Markach ;)
Mam 180/75-80 ;)
O ile "L" była dobra na długość i układanie się ochraniaczy w kolanach (na siedząco) o tyle w pasie było za luźno.
Wybrałem "M", która w pasie jest idealna, ale muszę przeszyć kieszenie w kolanach, bo podczas jazdy mam je za wysoko.

Poza tym kolor i wzór, taki jak chciałem, czyli (prawie) jak cywilne jeansy, zwłaszcza, że kieszenie z protektorami są na rzepy.

P.S. Ogólnie rozmiarówki ciuchów czy butów są porypane, bo od razu chciałem kupić 2 parę butów Probiker, ale w moim numerze 42 (mam inne z Probikera) pływałem a w 41 zawijało mi stopę... :( Tak, więc wszystko trzeba mierzyć, bo może być lipa... :(

--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175

moto dżins