moto dżins

Data: 2010-05-27 18:57:18
Autor: greg
moto dżins

"Glub" <glubone@gmail.com> wrote in message news:htiq99$5c5$1inews.gazeta.pl...
Zbliża się lato [jaka zima takie lato i jakie by nie było] i myślę o
zakupie spodni dżinsowych moto.

Padło wpierw na Mottowear, więc poszedłem mierzyć [w motoriście] i lipa.
skąd oni wzieli te rozmiarówki? Jakieś totalnie nieproporcjonalne. jak
dobra długość to za ciasne w pasie, jak się już wbiłem w spodzień to
nogawki długie jak "ceha jak halina" a protektory pod kolanami.
aha- i zero opcji przeszycia czy inksza regulacja. więc Mottowear
odpada.

Pomijając sprawę rozmiarówki Motto (na mnie też nie pasują, są za krókie, dłuższych nie robią, klient 192 cm wzrostu to pomijalny jest widocznie) w sprawie protektorów pod kolanami donoszę, iż są one na rzepie i można sobie przesunąć wyżej lub niżej. Ponadto jak się stoi na wprost to rzeczywiście wydają się być za nisko, jak sie zegnie nogę siedzac na moto to się umiejscawiają bliżej prawidłowej pozycji.

no to pozdro

greg

moto dżins