moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego

Data: 2009-07-20 10:07:10
Autor: michal
moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego
"Michał Gut"
Witam - zwykle jako czytacz - dzisiaj się popiszę....

[...]
W tym celu zanabyłem piaggio free (jakies 1,5 roku temu na oko...moze rok...cholera nie pamietam) -nie moge za cholere wsadzic na niego kompa (jestem informatykiem i czasami muszę jechać z komputerem stacjonarnym)
[...]
Czego szukam:
-pomyslu lub rozwiązania jak przewozić jednośladem obiekt o wymiarach 25x70x90 (w przyblizeniu)cm

Moze przyczepka jednokolowa?
http://www.singlewheel.com/Scoots/PAVFR.htm

Jezeli masz zaciecie do mechaniki to sprobuj zrobic zeby tylne kolko skrecalo- podazalo po luku a nie scinalo - tak jak to jest w przegubowych autobusach.
Wtedy zwrotnosc w korku gwarantowana.
A gdyby dalo sie jeszcze ja zlozyc i transportowac na tylnym siedzeniu gdy nie jest potrzebna to bylby calkiem luz.

Michal
FJS600

Data: 2009-07-21 09:42:29
Autor: Michal Gut
moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego
ciekawy patent - nie wiedzialem ze sa takie przyczepki:)
ciekawe jak sie z czyms takim jezdzi z tylu

a do mechaniki zaciecia nie mam az takiego zeby modyfikowac zawiezenie przyczepki

moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego