moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego

Data: 2009-07-20 15:18:58
Autor: Kefir
moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego
Elou!
"Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote in message news:h40a0q$eh2$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Witam - zwykle jako czytacz - dzisiaj się popiszę....

Otóż od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem ulepszenia sobie życia i zanabycia jakiegos moto.
Mieszkam w pobliżu konstancina a pracuję w konstancinie - kto mieszka to wie jakie tam są codziennie jazdy z korkami. W tym celu zanabyłem piaggio free (jakies 1,5 roku temu na oko...moze rok...cholera nie pamietam) i tak sobie pomykam nim po dzis dzien - jesli sie da. Czasami udaje się objechać mi środkiem drogi totalny korek dzieki czemu zaoszczedzam dobre 20-30minut

Jesli ma byc tanio i wygodnie to IMVHO skuter 175-400 ccm najlepiej spelni Twoje oczekiwania. Zwroc tylko uwage na rozmiary opon, ich srednia trwalosc oraz ceny. Podobnie z wyborem producenta - Kymco wypada calkiem niezle.
Pamietaj tez ze "dorobienie" kategorii A pochlonie nieco czasu i pieniedzy - bedziesz je musial pozniej "odpracowac" ;)
A w ogole to... przyjemnosci w "jednosladowaniu" zycze i przypominam o Netykiecie - cytowanie i takie tam...

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / XT660X

moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego