moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego

Data: 2009-07-21 10:02:02
Autor: Asmodeusz
moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego
Użytkownik Michał Gut napisał:
[ ... ] Czego szukam:
-pomyslu lub rozwiązania jak przewozić jednośladem obiekt o wymiarach 25x70x90 (w przyblizeniu)cm
-wybicia mi z głowy pomysłu lub utwierdzenia w nim
-doboru rodzaju lub nawet konkretnego modelu maszyny ktora bedzie powinna spelniac kilka wymogow (ponizej)
> [ ... ]

Mam podobne wymagania. I stanęło na tym że mam dwa jednoślady: normalny motocykl i skuter 50cm. Jako woła roboczego używam Magnusa Carave, czyli chińskiego Benzhou coś tam. Na podłogę mieści się komputer w pudełku (miditower), dwa monitory lcd lub pudło 300metrów skrętki.
Poprzestałem na 50cm, bo nie znalazłem skutera z większym silnikiem i odpowiednią ilością miejsca na podłodze (zazwyczaj te większe nie mają płaskiej podłogi).
Spełnia kryteria ładowności i ekonomiczne. Nie spełni niestety kryterium prędkości większej niż 60km/h.
Podobno chińczycy produkują identyczny model tyle że z silnikiem 150cm, ale w Polsce nie znalazlem.

moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego