moto na O2

Data: 2012-11-08 16:38:49
Autor: Marcin N
moto na O2
W dniu 2012-11-08 15:36, grzech pisze:
Nie wiem czy było;)
http://tinyurl.com/bubdpyz

¦wietny, jednak trudno mi uwierzyć, że mógłbym takiego kupić w sklepie.

Toż koszty eksploatacji s± znikome więc nikomu się to nie opłaca.

--
MN

Data: 2012-11-09 03:15:08
Autor: grzech
moto na O2
¦wietny, jednak trudno mi uwierzyć, że mógłbym takiego kupić w sklepie.

Toż koszty eksploatacji s± znikome więc nikomu się to nie opłaca.

Już mafie koncernowe by odpowiednio zareagowały gdyby spróbować się
tym wbić na rynek:(

______
grzech
tdm

Data: 2012-11-09 13:27:05
Autor: Kuczu
moto na O2
W dniu 2012-11-08 16:38, Marcin N pisze:
W dniu 2012-11-08 15:36, grzech pisze:
Nie wiem czy było;)
http://tinyurl.com/bubdpyz

Świetny, jednak trudno mi uwierzyć, że mógłbym takiego kupić w sklepie.

Toż koszty eksploatacji są znikome więc nikomu się to nie opłaca.

Oczywiscie. Bo sprezone powietrze otrzymuje sie czerpiac energie kosmosu.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-11-09 12:41:18
Autor: AZ
moto na O2
On 2012-11-09, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
[...]

Jak wiekszosc spala na fizyce w podstawowce to co sie dziwic? A pozniej wielka
euforia bo zrobili samochod/motocykl na prad, wodor, powietrze...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-09 14:12:03
Autor: Piotr Rezmer
moto na O2
AZ pisze:

Jak wiekszosc spala na fizyce w podstawowce to co sie dziwic? A pozniej wielka
euforia bo zrobili samochod/motocykl na prad, wodor, powietrze...

Ja tam nic nie paliłem.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-11-09 13:36:28
Autor: Roger from Cracow
moto na O2

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k7isqq$12qf$1@adenine.netfront.net...
[...]

oczywiście, że koszty są znikome problem pewnie tutaj stanowi co innego.
Dochody koncernów paliwowych, podatki i akcyzy na paliwo itd. Jak oakcyzować
w bandycki sposób komuś w domu stację do sprężania powietrza ?
Myślisz, że kupisz taki motor i zaoszczędzisz co najmniej miesięcznie kilkaset
złotych na paliwie? Uhm zaraz po tym jak dojdzie do końca świata...

Data: 2012-11-09 13:59:30
Autor: Omo
moto na O2

UĹĽytkownik "Roger from Cracow"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:k7itci$amo$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

Do końca świata nie dojdzie, bo na tym trudno będzie zaoszczędzić.
Koszt napełnienia butli nurkowej 300 bar O2 to 7-8 zł/litr.
Butla zainstalowana w tym moto, tak na oko 10 l, wystarcza na 100 km. Zatem
cena tlenu to 70-80 zł + kłopot z napełnieniem. Benzyna, no, niech pali ok. 5
l/100 km - to niecałe 30 zł...

Pozdrawiam - Omo

Data: 2012-11-09 05:24:41
Autor: grzech
moto na O2
Zatem cena tlenu to 70-80 zł + kłopot z napełnieniem.

Projekt w nazwie ma O2 ale w artykule pisz± o sprężonym powietrzu nie
za¶ o tlenie,
a to chyba różnica jest:)

_____
grzech
tdm

Data: 2012-11-09 13:02:34
Autor: AZ
moto na O2
On 2012-11-09, Omo <kramarek10@pf.pl> wrote:

[...]

No a niektorzy mysla, ze powietrze za darmo to butle pompka se napompuja
a bogatsi sprezarka z Castoramy...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-09 14:23:26
Autor: Marcin N
moto na O2
W dniu 2012-11-09 13:59, Omo pisze:

[...]

A ja znalazłem cenę 1 zł za litr przy 200 barach. Ale nie O2 tylko powietrze. W googlach.

--
MN

Data: 2012-11-09 13:38:17
Autor: AZ
moto na O2
On 2012-11-09, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
[...]

Ile by nie bylo, jestes na tyle odwazny zeby trzymac przy jajach butle
200-300 bar?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-09 13:42:43
Autor: Piotr Klimek
moto na O2
Dnia (Fri, 9 Nov 2012 13:38:17 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje:

A ja znalazłem cenę 1 zł za litr przy 200 barach. Ale nie O2 tylko powietrze. W googlach.

Ile by nie bylo, jestes na tyle odwazny zeby trzymac przy jajach butle
200-300 bar?

A nie przeraża Cię trzymanie przy jajach benzyny, która może wybuchn±ć? :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-11-09 05:56:43
Autor: grzech
moto na O2
A nie przera a Ci trzymanie przy jajach benzyny, kt ra mo e wybuchn ? :)

Gdyby przerażało to na bmw abo v-maxa by się przesiadł - tam jest pod
dupom:)

____
grzech
tdm

Data: 2012-11-09 14:03:22
Autor: AZ
moto na O2
On 2012-11-09, grzech <zulusik25@gmail.com> wrote:
A nie przera a Ci trzymanie przy jajach benzyny, kt ra mo e wybuchn ? :)

Gdyby przerażało to na bmw abo v-maxa by się przesiadł - tam jest pod
dupom:)

Przynajmniej jaj nie urwie, ew opali ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-09 13:47:15
Autor: AZ
moto na O2
On 2012-11-09, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
A ja znalazłem cenę 1 zł za litr przy 200 barach. Ale nie O2 tylko powietrze. W googlach.

Ile by nie bylo, jestes na tyle odwazny zeby trzymac przy jajach butle
200-300 bar?

A nie przeraża Cię trzymanie przy jajach benzyny, która może wybuchnąć? :)

Benzyna nie wybucha a jedynie jej opary, trzeba sie bardziej postarac
niz z urwaniem zaworu czy cus ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-09 14:10:46
Autor: Piotr Klimek
moto na O2
Dnia (Fri, 9 Nov 2012 13:47:15 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
[...]

Na jednym i drugim można wjechać w drzewo, więc lepiej nie wsiadać wcale
:)