Data: 2021-01-30 08:59:14 | |
Autor: cef | |
moto prawda o elektrykach | |
W dniu 2021-01-30 o 08:27, ToMasz pisze:
3. marne ogrzewanie. i to nie chodzi obrak wydolności, tylko coś ze sterowaniem nieteges. na serio? No właśnie, cała reszta faktów została już nawet tutaj szeroko omówiona, ale to ogrzewanie, to też zaskoczenie dla mnie. Nie da się tym jakoś sterować albo nawet zastosować jakichś dwóch różnych drucików? Skoro można sterować klimatyzacją, to na pewno można sterować ogrzewaniem. Może Pan dziennikarz nie umiał ustawić poprawnie? Zwykły hejt i tyle. |
|
Data: 2021-01-30 10:20:12 | |
Autor: nadir | |
moto prawda o elektrykach | |
W dniu 30.01.2021 o 08:59, cef pisze:
Nie da się tym jakoś sterować albo nawet Sterowanie drucikami to pikuś, ale 1kWh ogrzewania kabiny z drucika, to 1kWh "zasięgu" mniej. Skoro można sterować klimatyzacją, to na pewno Tyle, że silniku spalinowym ciepła jest aż nadmiar i steruje się tu mieszając ciepłe i zimne powietrze. W elektrykach, nie wiem czy wszystkich, odzyskuje się ciepło z chłodzenia silnika i baterii, a czym bardziej oszczędnie jedziesz tym tego ciepła jest mniej. Dlatego pompa ciepła, o której wspomina dziennikarz, ale jej napęd też jakoś tam zmniejsza zasięg. Może Pan dziennikarz nie umiał ustawić poprawnie? Nie można tego wykluczyć. Zwykły hejt i tyle. Jak "zwykle" gdy chodzi o elektryki. |
|
Data: 2021-01-30 10:34:14 | |
Autor: Cavallino | |
moto prawda o elektrykach | |
W dniu 30-01-2021 o 10:20, nadir pisze:
Zwykły hejt i tyle. Zgadza się - w ustach elektrofoba tak zwykle jest. HINT: Poważni ludzie, nie zaczynają od słów "bo wodór", nie analizując przypadku i nie mając pojęcia, że ten wodór byłby jeszcze bardziej smrodzący w polskich warunkach (bo straty większe niż przy ładowaniu baterii, a produkcja nadal z węgla). |
|