moto ze stan贸w

Data: 2011-10-17 16:10:47
Autor: Nikanor
moto ze stan贸w
Dnia 17-10-2011 o 13:02:11 Zyga <zyga.dude@wp.pl> napisa艂(a):
Czy kt贸ry艣 z precli co 艣ci膮gn膮艂 ostatnio sobie moto ze stan贸w mo偶e  napisa膰 kilka s艂贸w na ten temat? Szuka艂em i w archiwum i w necie, ale to  co zazwyczaj znajduje to jest raczej nieaktualne. Kobieta leci tam na 3  tygodnie i chce co艣 kupi膰, ciekawym czy to jest nadal op艂acalne i warte  zachodu.

Ja robi艂em rozpoznanie pod k膮tem niedu偶ego, u偶ywanego dual sporta tak za 4  tys. dolc贸w. W najlepszym razie wychodzi艂o o grosze taniej ni偶 w Polsce +  koszty przejazd贸w i czasu na pieprzenie si臋 z biurokracj膮.. Mo偶e zawodowcom  robi膮cym to hurtowo to si臋 op艂aca, ale takiej zwyk艂ej lamie to w膮tpi臋.

--
Nikanor

Data: 2011-10-17 08:14:58
Autor: siinski
moto ze stan體
Dok砤dnie, zawodowcy 禼i眊aj眂y dziesi眛ki sztuk przy stosunkowo
nowych maszynach rozbieraj toto i w jednym kontenerze id rozebrane
motki kupione niby za drobne jako sprz阾y po kradzie縴 ( oszcz阣no舵
na cle i vacie ) a w drugim reszta klamot體 deklarowane jako u縴wane
cz甓ci motocyklowe warte grosiki.Po transporcie do kraju i odprawie
motki i klamotki skr阠a si w jedn ca硂舵,kosmetyka,w uzasadnionych
przypadkach korekta wskaza licznika  i na Allegro.St眃 kiedy by
por體na ceny motka sprowadzonego indywidualnie z US wraz ze
wszystkimi kosztami jakie musisz ponie舵 a cen motka sprowadzonego
stamt眃 przez zawodowca to czasem mog硂by si okaza 縠 taniej kupisz
na miejscu.Nie wspominam ju o tym 縠 wyb髍,kupno i sprawdzenie
u縴wanego motka przez kobiet to proszenie si o k硂poty :)
Pozdro

Data: 2011-10-17 19:33:01
Autor: Songoku
moto ze stan贸w
oj koledzy, koledzy...Wystarczy dobrze poszuka膰.
Mi wyszlo 30% taniej ni偶 w salonie w PL, ale ja to "lama" nie jestem ;)

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-17 20:26:26
Autor: Nikanor
moto ze stan贸w
Dnia 17-10-2011 o 19:33:01 Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>  napisa艂(a):

oj koledzy, koledzy...Wystarczy dobrze poszuka膰.
Mi wyszlo 30% taniej ni偶 w salonie w PL, ale ja to "lama" nie jestem ;)

a) No wysz艂o ci: taniej ni偶 w salonie. Tylko autor pyta艂 o u偶ywk臋, ja te偶  pisa艂em o u偶ywce i to z dolnej p贸艂ki;

b) Nowe DR200 (takiego szuka艂em jak raz) oferuj膮 w Polsze tylko prywatni  importerzy i krzycz膮 ok. 20 tys. z艂. W USA w salonie n贸wk臋 kupisz mo偶e za  4500 USD. Jak nie liczy膰 - ok 15 tys. z艂. Czy w 5 tys. zmieszcz膮 si臋  koszty sprowadzenia, VAT, c艂o, twoje przejazdy w te i wewte? No nie wiem.  A je艣li - to na styk. Sk贸rka za wyprawk臋, IMHO.

--
Nikanor

Data: 2011-10-17 22:05:48
Autor: Songoku
moto ze stan贸w

[...]

True. Pewnych koszt贸w sta艂ych nie ominiesz. Ja przez ebaya kupowa艂em(sprzedawa艂 dealer), przejazd贸w nie by艂o. Moto odebralem z Pruszkowa i na k贸艂kach do domu pojecha艂em.
Generalnie im dro偶sza zabawka tym bardziej si臋 op艂aca sprowadza膰.

Gdyby kto艣 by艂 zainteresowany to polecam:

www.laserjetspedition.com

Wszystkie auta i moto mi sprowadzali. Konkret.

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-18 08:32:11
Autor:
moto ze stan贸w
U偶ytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j7i1qv$1vp$1inews.gazeta.pl...

Gdyby kto艣 by艂 zainteresowany to polecam:

www.laserjetspedition.com

Wszystkie auta i moto mi sprowadzali. Konkret.

A jak to si臋 odbywa - znajdujesz np. ofert臋 w internecie i oni za艂atwiaj膮 wszystkie formalno艣ci (po zaliczce itp) - czyli odbieraj膮, pakuj膮 itd. czy te偶 musisz mie膰 kogo艣 na miejscu, kto zajmie si臋 po tamtej stronie np. transportem a oni tylko przewioz膮 przez ocean?
Szukam firmy, kt贸ra przewioz艂aby mi na miejsce maszyn臋, kt贸ra znajd臋 sam - i ocli, przygotuje do rejestracji itp.

--
MW

Data: 2011-10-18 20:51:00
Autor: Songoku
moto ze stan贸w

[...]

To zale偶y tylko od Ciebie, zadzwo艅 dogadaj si臋 - generalnie tak od A do Z. Jak im powiesz chce mie膰 to reszt膮 si臋 nie musisz martwi膰. Firma ma kontrahent贸w w USA (np. http://www.aaronpb.com ) i jak chcesz to oni kupi膮 dla Ciebie, dogadaj膮 si臋 ze sprzedawc膮 (co do szczeg贸艂贸w dostawy) i wystawia Ci odpowiedni膮 faktur臋 a jak chcesz to sam przelewasz sprzedawcy odpowiedni膮 kwot臋 i prosisz o dostarczenie do firmy pakuj膮cej. Ja na przyk艂ad sam negocjowa艂em z dealerem mailowo i telefonicznie i p贸藕niej przekaza艂em spraw臋 firmie w USA, 偶eby ustalili szczeg贸艂y transportu i przelali im kas臋. Generalnie musisz pami臋ta膰, 偶e im wi臋cej rzeczy zlecasz to tym wi臋cej musisz za to zap艂aci膰 - ka偶de pojechanie i obejrzenie sprz臋ta to kolejne $
Najwi臋kszy problem jaki maj膮 ludzie to problem braku zaufania gdy przychodzi moment transferu powiedzmy 10 000 USD do kogo艣, kogo nigdy na oczy nie widzieli.
Z tym ka偶dy musi si臋 zmierzy膰 sam.

p.s
Nikt Ci nie powie ile kasy DOK艁ADNIE to b臋dzie kosztowa艂o zawsze musisz zak艂ada膰 jakie艣 dodatkowe, nieprzewidziane koszty (np. sk艂adowe itp.)
Dlatego im dro偶szy zakup to takie dodatkowe 100 czy 150 USD ju偶 Ci臋 tak nie bol膮.

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-18 20:07:34
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
moto ze stan贸w
W dniu 2011-10-17 20:26, Nikanor pisze:

Sk贸rka za wyprawk臋, IMHO.

A wliczy艂e艣 "zwiedzanie US贸w" ? :)

Bo w razie "wu" to masz je艣li sam chcesz ogarn膮膰 temat - "zasponsorowan膮" nijako wycieczk臋 do USA za free ...

--
          Czas na odwa偶ne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

moto ze stan贸w