moto ze stanw

Data: 2011-10-17 13:02:11
Autor: Zyga
moto ze stanw
Witam

Czy ktry z precli co cign ostatnio sobie moto ze stanw moe napisa kilka sw na ten temat? Szukaem i w archiwum i w necie, ale to co zazwyczaj znajduje to jest raczej nieaktualne. Kobieta leci tam na 3 tygodnie i chce co kupi, ciekawym czy to jest nadal opacalne i warte zachodu.

pzdr
Zyga

Data: 2011-10-17 16:10:47
Autor: Nikanor
moto ze stanów
Dnia 17-10-2011 o 13:02:11 Zyga <zyga.dude@wp.pl> napisał(a):
Czy któryś z precli co ściągnął ostatnio sobie moto ze stanów może  napisać kilka słów na ten temat? Szukałem i w archiwum i w necie, ale to  co zazwyczaj znajduje to jest raczej nieaktualne. Kobieta leci tam na 3  tygodnie i chce coś kupić, ciekawym czy to jest nadal opłacalne i warte  zachodu.

Ja robiłem rozpoznanie pod kątem niedużego, używanego dual sporta tak za 4  tys. dolców. W najlepszym razie wychodziło o grosze taniej niż w Polsce +  koszty przejazdów i czasu na pieprzenie się z biurokracją.. Może zawodowcom  robiącym to hurtowo to się opłaca, ale takiej zwykłej lamie to wątpię.

--
Nikanor

Data: 2011-10-17 08:14:58
Autor: siinski
moto ze stanw
Dokadnie, zawodowcy cigajcy dziesitki sztuk przy stosunkowo
nowych maszynach rozbieraj toto i w jednym kontenerze id rozebrane
motki kupione niby za drobne jako sprzty po kradziey ( oszczdno
na cle i vacie ) a w drugim reszta klamotw deklarowane jako uywane
czci motocyklowe warte grosiki.Po transporcie do kraju i odprawie
motki i klamotki skrca si w jedn cao,kosmetyka,w uzasadnionych
przypadkach korekta wskaza licznika  i na Allegro.Std kiedy by
porwna ceny motka sprowadzonego indywidualnie z US wraz ze
wszystkimi kosztami jakie musisz ponie a cen motka sprowadzonego
stamtd przez zawodowca to czasem mogoby si okaza e taniej kupisz
na miejscu.Nie wspominam ju o tym e wybr,kupno i sprawdzenie
uywanego motka przez kobiet to proszenie si o kopoty :)
Pozdro

Data: 2011-10-17 19:33:01
Autor: Songoku
moto ze stanów
oj koledzy, koledzy...Wystarczy dobrze poszukać.
Mi wyszlo 30% taniej niż w salonie w PL, ale ja to "lama" nie jestem ;)

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-17 20:26:26
Autor: Nikanor
moto ze stanów
Dnia 17-10-2011 o 19:33:01 Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>  napisał(a):

oj koledzy, koledzy...Wystarczy dobrze poszukać.
Mi wyszlo 30% taniej niż w salonie w PL, ale ja to "lama" nie jestem ;)

a) No wyszło ci: taniej niż w salonie. Tylko autor pytał o używkę, ja też  pisałem o używce i to z dolnej półki;

b) Nowe DR200 (takiego szukałem jak raz) oferują w Polsze tylko prywatni  importerzy i krzyczą ok. 20 tys. zł. W USA w salonie nówkę kupisz może za  4500 USD. Jak nie liczyć - ok 15 tys. zł. Czy w 5 tys. zmieszczą się  koszty sprowadzenia, VAT, cło, twoje przejazdy w te i wewte? No nie wiem.  A jeśli - to na styk. Skórka za wyprawkę, IMHO.

--
Nikanor

Data: 2011-10-17 22:05:48
Autor: Songoku
moto ze stanów

[...]

True. Pewnych kosztów stałych nie ominiesz. Ja przez ebaya kupowałem(sprzedawał dealer), przejazdów nie było. Moto odebralem z Pruszkowa i na kółkach do domu pojechałem.
Generalnie im droższa zabawka tym bardziej się opłaca sprowadzać.

Gdyby ktoś był zainteresowany to polecam:

www.laserjetspedition.com

Wszystkie auta i moto mi sprowadzali. Konkret.

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-18 08:32:11
Autor:
moto ze stanów
Użytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał w wiadomości news:j7i1qv$1vp$1inews.gazeta.pl...

Gdyby ktoś był zainteresowany to polecam:

www.laserjetspedition.com

Wszystkie auta i moto mi sprowadzali. Konkret.

A jak to się odbywa - znajdujesz np. ofertę w internecie i oni załatwiają wszystkie formalności (po zaliczce itp) - czyli odbierają, pakują itd. czy też musisz mieć kogoś na miejscu, kto zajmie się po tamtej stronie np. transportem a oni tylko przewiozą przez ocean?
Szukam firmy, która przewiozłaby mi na miejsce maszynę, która znajdę sam - i ocli, przygotuje do rejestracji itp.

--
MW

Data: 2011-10-18 20:51:00
Autor: Songoku
moto ze stanów

[...]

To zależy tylko od Ciebie, zadzwoń dogadaj się - generalnie tak od A do Z. Jak im powiesz chce mieć to resztą się nie musisz martwić. Firma ma kontrahentów w USA (np. http://www.aaronpb.com ) i jak chcesz to oni kupią dla Ciebie, dogadają się ze sprzedawcą (co do szczegółów dostawy) i wystawia Ci odpowiednią fakturę a jak chcesz to sam przelewasz sprzedawcy odpowiednią kwotę i prosisz o dostarczenie do firmy pakującej. Ja na przykład sam negocjowałem z dealerem mailowo i telefonicznie i później przekazałem sprawę firmie w USA, żeby ustalili szczegóły transportu i przelali im kasę. Generalnie musisz pamiętać, że im więcej rzeczy zlecasz to tym więcej musisz za to zapłacić - każde pojechanie i obejrzenie sprzęta to kolejne $
Największy problem jaki mają ludzie to problem braku zaufania gdy przychodzi moment transferu powiedzmy 10 000 USD do kogoś, kogo nigdy na oczy nie widzieli.
Z tym każdy musi się zmierzyć sam.

p.s
Nikt Ci nie powie ile kasy DOKŁADNIE to będzie kosztowało zawsze musisz zakładać jakieś dodatkowe, nieprzewidziane koszty (np. składowe itp.)
Dlatego im droższy zakup to takie dodatkowe 100 czy 150 USD już Cię tak nie bolą.

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-18 20:07:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
moto ze stanów
W dniu 2011-10-17 20:26, Nikanor pisze:

Skórka za wyprawkę, IMHO.

A wliczyłeś "zwiedzanie USów" ? :)

Bo w razie "wu" to masz jeśli sam chcesz ogarnąć temat - "zasponsorowaną" nijako wycieczkę do USA za free ...

--
          Czas na odważne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-10-17 20:22:53
Autor: wide open
moto ze stanw
On 10/17/2011 04:02 AM, Zyga wrote:
[...]

To wszystko zalezy od ceny wyjsciowej. Zdazaja sie mega-okazje kiedy wlasciciel jest zmuszony do sprzedazy. Ja wzialem kiedys praktycznie nowke YZ250F za praktycznie polowe ceny w salonie. Wszystko legalnie.

Pozdr,
A.

Data: 2011-10-18 14:15:45
Autor: Zyga