motocykl

Data: 2013-04-23 12:24:00
Autor: the cader
motocykl
siemka mam do was pytanie nie znacie jakiego¶ motocykla ¶cigacz max 90cc bardzo mi na tym zależy tylko najlepiej taki z mniejsz± ram± ponieważ niestety mam tylko 150cm wzrostu --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-04-23 12:47:18
Autor: Piotr Klimek
motocykl
Dnia (Tue, 23 Apr 2013 12:24:00 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za the cader
wyklawiaturowal co nastepuje:

siemka mam do was pytanie nie znacie jakiego¶ motocykla ¶cigacz max 90cc bardzo mi na tym zależy tylko najlepiej taki z mniejsz± ram± ponieważ niestety mam tylko 150cm wzrostu

Yamaha TZR, Yamaha TDR, Honda NSR, Suzuki RG.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

motocykl