motocykl sam

Data: 2010-11-01 15:18:53
Autor: ricardo29
motocykl sam
Witam Potrzebuje pomocy z zarejestrowaniem motocykla typu sam (samorubka) nie mam do niego zadnych papierów,Jest to składak silnik od dniepra, ramę spawał mi kolega. motocykl jest sprawny technicznie wszystko jest złożone w sposób idealny,nie wiem tylko gdzie mam isc i go zarejestrowac jak to wygląda od strony prawnej.
Dziękuje za wszelką pomoc.

Data: 2010-11-01 16:32:06
Autor: Grzybol
motocykl sam
Użytkownik "ricardo29" <polrich@_NOSPAM_hotmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Gugiel w zaduszki nie działa? Jest tego w chuj:
http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/printview.php?t=5397&start=0&sid=1a9ec3ae906f45f49af1c4624529813b

Data: 2010-11-01 18:12:06
Autor: Szymon Machel
motocykl sam