motocykl z Anglii

Data: 2011-07-21 10:08:38
Autor: morghul
motocykl z Anglii
Czy np. trzeba wymieniać lampę?

Podobno tak, choć diagności z reguły mają to w dupie.

--

morghul

Data: 2011-07-21 04:34:18
Autor: ttomek
motocykl z Anglii
On 21 Lip, 10:08, "morghul" <morg...@tlen.pl> wrote:
> Czy np. trzeba wymieniać lampę?

Podobno tak, choć diagności z reguły mają to w dupie.

--

morghul

ha, a mi na przyglądzie jedyne o co diagnosta pytał i sprawdzał to
skąd pochodzi i jak świeci. I tak już 3 rok z rzędu - ale może to
akurat ten jeden przypadek ...

Data: 2011-07-21 10:43:42
Autor: marider
motocykl z Anglii
W dniu 2011-07-21 10:08, morghul pisze:
Czy np. trzeba wymieniać lampę?

Podobno tak, choć diagności z reguły mają to w dupie.

Powiedz to Policji, ci sa coraz bardziej kumaci..

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-07-28 21:50:21
Autor: AZ
motocykl z Anglii
On 2011-07-21, marider <marider_CUT_@go2.pl> wrote:

Powiedz to Policji, ci sa coraz bardziej kumaci..

No bardzo som kumaci:
- Te xenony to tak fabrycznie?
- Jak kupilem to juz byly
- Hmmm... a z ktorego roku ten motocykl?
- 2003
- No to nie wydaje mi sie ze byly fabrycznie
- Ja sie nie znam, tak kupilem
- Sprowadzany?
- Tak, z... Niemiec
- Aha no to w porzadku

A na lampie wszystko jak byk napisane...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-29 01:04:08
Autor: morghul
motocykl z Anglii
Powiedz to Policji, ci sa coraz bardziej kumaci..

Jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie... a przecież Pan diagnosta przegląd podbił więc to on ma się znać a nie ja.

--

morghul

Data: 2011-07-29 12:04:45
Autor: gildor
motocykl z Anglii
W dniu 29.07.2011 01:04, morghul pisze:
Powiedz to Policji, ci sa coraz bardziej kumaci..

Jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie... a przecież Pan diagnosta
przegląd podbił więc to on ma się znać a nie ja.

Ty. nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności

- gildor

motocykl z Anglii