motocykl z Anglii

Data: 2011-07-21 09:05:43
Autor: Piotr Klimek
motocykl z Anglii
Dnia (Thu, 21 Jul 2011 09:58:29 +0200) ktos podajacy sie za Szymon Machel
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam

Sporo motocykli oferowanych np. w "otomoto"
pochodzi z Anglii. Chodzi mi po głowie jakaś
BMK-ka turystyczna (R1100RT bądź 1150).
Może jakieś Ąda Paneuropean?
Czy np. trzeba wymieniać lampę?
Ceny tych motongów są dość rozsądne w porównaniu
z cenami z innych źródeł, dlaczego?

Motocykle z Anglii sa zazwyczaj bardziej skorodowane, ponadto mechanicy w
UK nie lubia sie ze smarem grafitowym i przykrecaja wszystko na sucho.
Pozniej jest dramat jak trzeba cos odkrecic po kilku latach.

O Lampie juz koledzy napisali.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-07-21 14:42:01
Autor: huck
motocykl z Anglii

Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości news:slrn.pl.j2fqus.iee.usenetpiko.homelinux.net...
/../
[...]

bo to pan panie zgniłki som az miło
trafiło do mnie pare armatur z albionu co to miały w blachach dziury na wylot
albo ostatnio taka inazuma co to wygladała jak motocykl w starej reklamie hammerita
pozdroo
huck

motocykl z Anglii