motocykl z Anglii

Data: 2011-07-21 11:19:05
Autor: Seoman
motocykl z Anglii
Szymon Machel wrote:
Sporo motocykli oferowanych np. w "otomoto"
pochodzi z Anglii. [...]

Taka rada z boku - lepiej zaproponować dopłatę paru stówek i kupić już zarejestrowany w Polsce, bo potem można się nieprzyjemnie zdziwić.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2011-07-21 09:30:49
Autor: AZ
motocykl z Anglii
On 2011-07-21, Seoman <rao17.usun@to.op.pl> wrote:

Taka rada z boku - lepiej zaproponować dopłatę paru stówek i kupić już zarejestrowany w Polsce, bo potem można się nieprzyjemnie zdziwić.

Czym zdziwic? Rejestrowanie motocykla z Anglii to jakis wyczyn jest?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-21 11:59:34
Autor: Monster
motocykl z Anglii
On 2011-07-21, Seoman<rao17.usun@to.op.pl>  wrote:

Taka rada z boku - lepiej zaproponować dopłatę paru stówek i kupić już
zarejestrowany w Polsce, bo potem można się nieprzyjemnie zdziwić.

Czym zdziwic? Rejestrowanie motocykla z Anglii to jakis wyczyn jest?

Tak,jak masz dziwny WK w okolicy:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-07-21 14:21:31
Autor: morghul
motocykl z Anglii
Tak,jak masz dziwny WK w okolicy:-)

Ale co ma byæ w nim dziwnego? Pierwsze s³ysze ¿e mo¿esz mieæ jaki¶ problem jak masz V5C, t³umaczenie, umowê, zwolenienie z VAT i przegl±d. A przegl±d to jak napisa³ ttomek - jak jaki¶ diagnosta ma problem z lamp± to jedziesz do innego który nie ma problemu.

--

morghul

Data: 2011-07-21 14:56:12
Autor: Monster
motocykl z Anglii
W dniu 2011-07-21 14:21, morghul pisze:
[...]

Dziwna pani z okienka która wie lepiej i już.
Poguglaj za wątkami o dziwnych przypadkach,było trochę dziwnych sytuacji.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-07-21 15:30:41
Autor: morghul
motocykl z Anglii
Dziwna pani z okienka która wie lepiej i ju¿.
Poguglaj za w±tkami o dziwnych przypadkach,by³o trochê dziwnych sytuacji.

OK, ja rozumiem ¿e urzêdasy maj± swoje szajby ale przecie¿ cz³owiek rozumny z tym sobie radzi a nie rozk³ada rêce i p³acze a wiêkszo¶æ tych problemów wynika z tego ¿e ludzie ¶ci±gaj± sprzêty problematyczne w sprawach papierów. Jakie¶ rozbitki, z aukcji, bez dowodów itd. ;)

--

morghul

Data: 2011-07-21 15:35:04
Autor: Monster
motocykl z Anglii
W dniu 2011-07-21 15:30, morghul pisze:

[...]

No wiadomo,trzeba sobie radzić,tylko czasem latania sporo..

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-07-21 15:57:02
Autor: Seoman
motocykl z Anglii
AZ wrote:
Czym zdziwic? Rejestrowanie motocykla z Anglii to jakis wyczyn jest?

Ja miałem problem z maszyną zupełnie normalną, na legalu, udokumentowaną, i tak dalej. Był jeden feler z papierami - próby rejestracji trwały dłuuugooo. Odsyłano mnie od okienka do okienka w kilku urzędach. Po radykalnej odmowie urzędniczki "szeregowej" zawsze kończyło się rozmową z naczelnikiem, i dopiero wtedy okazywało się, że niewykonalne jest wykonalne. A chodziło o to, że brakowało mi umowy między moim sprzedawcą, a jeszcze poprzednim właścicielem. Było to w dowodzie rejestracyjnym pojazdu, włącznie z podpisami, ale kwitu nie miałem, ani możliwości zdobycia go. Ach, czy muszę wspominać, że kilka kroków pośrednich w urzędzie w jednym mieście było absolutnie niemożliwe i sprzeczne z przepisami, a w drugim załatwione od ręki bez skrzywienia?

Przeciętny szarak, taki jak ja, rejestruje maszynę raz na ruski miesiąc i zazwyczaj nie orientuje się we wszystkich urzędniczych wymaganiach i obowiązkach. Ja, post factum, nasłuchałem się przeróżnych historii o tym, jak to "byli tacy w mojej sytuacji" i "nie załatwili". Ja się uparłem, ale trochę mnie to nerwów kosztowało.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2011-07-22 10:07:33
Autor: J_K_K
motocykl z Anglii
Użytkownik "Seoman"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:j09b9s$8f5$1@inews.gazeta.pl...

brakowało mi umowy między moim sprzedawcą, a jeszcze poprzednim właścicielem.
Pierwsze słyszę, żeby żądali poprzedniej umowy sprzedaży (w tym do aut)
Przecież od tego mają miesiąc na sprawdzenie / miękki dowód ...

Pzdr

JKK

motocykl z Anglii