motocykle dla policji 2010

Data: 2010-01-29 22:50:10
Autor: ErgoSum
motocykle dla policji 2010
Uffff.... przebrnalem przez 43 strony SIWZ przetargu na nowe motocykle dla policji.
Lektura ot - jak kazda inna, ale warto sobie poczytac o specyfikacji i wymagan dodatkowych.
Ciekawy tez jest opis kombinezonu motocyklowego ktory ma byc na wyposazeniu.

Warto poczytac!
http://przetargi.policja.pl/download.php?s=5&id=52581

Erg
GS500

Data: 2010-01-29 22:48:49
Autor: masti
motocykle dla policji 2010
Dnia pi臋knego Fri, 29 Jan 2010 22:50:10 +0100, osobnik zwany ErgoSum
wystuka艂:

[...]

ale co w nim takiego ciekawego? przejrza艂em i SIWZ ca艂kiem rozs膮dny

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-01-30 11:22:52
Autor: zbigi
motocykle dla policji 2010
masti pisze:
[...]

Bardzo rozsadny. Motocykl moze byc dowolnej marki i ma miec 2 cylindry w ukladzie boxer. ;)

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
Nowy Jan贸w - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2010-01-30 10:47:22
Autor: Jasio
motocykle dla policji 2010
U偶ytkownik "zbigi" <zbiegusek@wirtualnaPolsza.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hk1195$it3$1news.onet.pl...
masti pisze:

ale co w nim takiego ciekawego? przejrza艂em i SIWZ ca艂kiem rozs膮dny

Bardzo rozsadny. Motocykl moze byc dowolnej marki i ma miec 2 cylindry w ukladzie boxer. ;)

No, dobrze brzmi to z tym:

4.3 Gara偶owany g艂贸wnie na wolnym powietrzu w miesi膮cach letnich
4.4 Planuje si臋, 偶e motocykl b臋dzie naprawiany w resortowych stacjach obs艂ugi pojazd贸w lub autoryzowanych stacjach obs艂ugi producenta.

I to te偶 dobre:
"Minimum jedna stacja ASO w ka偶dym wojew贸dztwie."

Chyba BMW odpadnie, o ile nie zalicz膮 samochodowego ASO.

PS
poza tym Mastiemu to raczej nie przeszkadza, 偶e 2cylindry w uk艂adzie bokser, prawda? (:

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-01-30 12:30:29
Autor: RadoslawF
motocykle dla policji 2010
Dnia 2010-01-30 11:47, U縴tkownik Jasio napisa:

ale co w nim takiego ciekawego? przejrza砮m i SIWZ ca砶iem rozs眃ny

Bardzo rozsadny. Motocykl moze byc dowolnej marki i ma miec 2 cylindry w ukladzie boxer. ;)

No, dobrze brzmi to z tym:

4.3 Gara縪wany g丑wnie na wolnym powietrzu w miesi眂ach letnich
4.4 Planuje si, 縠 motocykl b阣zie naprawiany w resortowych stacjach obs硊gi pojazd體 lub autoryzowanych stacjach obs硊gi producenta.

To jak nic pasuje dowolny klon przedwojennego BMW robione
na wschodzie. Kowal z resortowej stacji powinien da sobie z nim rad.
Tylko nie wiem czy jeszcze to produkuj.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-01-30 13:58:24
Autor: masti
motocykle dla policji 2010
Dnia pi臋knego Sat, 30 Jan 2010 10:47:22 +0000, osobnik zwany Jasio
wystuka艂:

PS
poza tym Mastiemu to raczej nie przeszkadza, 偶e 2cylindry w uk艂adzie
bokser, prawda? (:

zdecydowanie nie :)

--
BMW R1100GS '95

Data: 2010-01-31 04:11:18
Autor: siinski
motocykle dla policji 2010
SIWZ bardzo szczeg蟪owy jednak nic o silniku bokser tam nie ma:)))
jest natomiast  m.in.o:
-pojemno禼i nie mniejszej ni 750ccm
-mocy nie mniejszej ni 72 kW
-pr阣ko禼i max min 200 km/h
Generalnie baaardzo du縴 zakup,przetarg rozpisany jest na 368
motocykli z czego wed硊g SIWZ
-137 sztuk ma trafi do Katowic
-138 do Wa-wy ( komenda sto砮czna i g丑wna)
-93 do Szczecina
Zwraca uwag konieczno舵 posiadania przez firmy uczestnicz眂e w
przetargu w砤snych 秗odk體 finansowych na poziomie 10 milion體 z co
raczej preferuje wy潮cznie generalnych importer體.Koleg體 lubi眂ych
pogania szybciej mo縩a przestrzec 縠 wed硊g SIWZ kufer tylni ma by
o秝ietlony i s硊縴 do przewozu dokument體 i pos硊giwania si nimi w
wietrznych warunkach natomiast jeden kufer  boczny z dw骳h ( min 20 l
zamykany na klucz i zabezpieczony metalowymi elementami przed
uszkodzeniem w czasie wywrotki ) ma ma s硊縴 do przewozu innego
wyposa縠nia policyjnego co w po潮czeniu z zawartym w SIWZ-ie 縴czeniem
monta縰 gniazdka 12 w w okolicy deski rozdzielczej a nadto sugeruje
縠 przynajmniej na cz甓ci z nich pojawi si fotorejestratory.
Pozdro

Data: 2010-02-03 16:31:25
Autor: elmer radi radisson
motocykle dla policji 2010
On 2010-01-31 13:11, siinski wrote:

[...]

Raczej wskazuje ze bedzie gdzie przewozic i podlaczyc reczny miernik predkosci (suszarka/laser), dosc normalne jak na sprzet dla drogowki.

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-02-04 05:35:34
Autor: siinski
motocykle dla policji 2010
On 3 Lut, 16:31, elmer radi radisson <r...@spam-spam-spam-eggs-bacon-
and.spam.wireland.org> wrote:
On 2010-01-31 13:11, siinski wrote:

> [...]

Raczej wskazuje ze bedzie gdzie przewozic i podlaczyc reczny miernik
predkosci (suszarka/laser), dosc normalne jak na sprzet dla drogowki.

Znaj眂 zapa naszej policji co do zbrojenia si w radarowe nowo禼i i
pami阾aj眂 縠 wed硊g SIWZ-u owe motocykle maj mie trzy kufry ( tylni
na dokumenty) a tak縠 widz眂 jak post阷uje miniaturyzacja owej
radarowej elektroniki obstawiam 縠 w cz甓ci z nich znajdzie si
miejsce i na videorejestrator do polowa w czasie jazdy jak i r阠zny
miernik pr阣ko禼i do zabaw "zza krzaka"
Pozdro

Data: 2010-01-29 23:09:29
Autor: Tmek
motocykle dla policji 2010
ErgoSum wrote:
[...]

To moze bys strescil i przedstawil co ciekawsze skoro uznales ze warto o tym wspominac.

Tmek

Data: 2010-02-01 18:26:56
Autor: greg
motocykle dla policji 2010 offtopicznie

"ErgoSum" <nicdomnie@niepiszcie.pl> wrote in message news:hjvlbg$2c$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A ja przeczyta砮m o specyfikacji technicznej tych radiotelefon體 co tam maj mie zamontowane i zg硊pia砮m, bo o ile mi wiadomo to policja przestaje u縴wa simpleksowego173 MHz i przesz砤 ju prawie wsz阣zie na ericssonowski EDACS pracuj眂y na czterysta co秚am a dalszym etapem ma by wdro縠nie szyfrowanego TETRA a tu chc jakie skramblery pod潮cza... ciekawe po co i ciekawe z czym to ma by kompatybilne.

pozdro

greg

motocykle dla policji 2010