motocykle dla policji 2010

Data: 2010-01-29 22:48:49
Autor: masti
motocykle dla policji 2010
Dnia pięknego Fri, 29 Jan 2010 22:50:10 +0100, osobnik zwany ErgoSum
wystukał:

Uffff.... przebrnalem przez 43 strony SIWZ przetargu na nowe motocykle
dla policji.
Lektura ot - jak kazda inna, ale warto sobie poczytac o specyfikacji i
wymagan dodatkowych.
Ciekawy tez jest opis kombinezonu motocyklowego ktory ma byc na
wyposazeniu.

ale co w nim takiego ciekawego? przejrzałem i SIWZ całkiem rozsądny

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-01-30 11:22:52
Autor: zbigi
motocykle dla policji 2010
masti pisze:
[...]

Bardzo rozsadny. Motocykl moze byc dowolnej marki i ma miec 2 cylindry w ukladzie boxer. ;)

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-01-30 10:47:22
Autor: Jasio
motocykle dla policji 2010
Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@wirtualnaPolsza.pl> napisał w wiadomości news:hk1195$it3$1news.onet.pl...
masti pisze:

ale co w nim takiego ciekawego? przejrzałem i SIWZ całkiem rozsądny

Bardzo rozsadny. Motocykl moze byc dowolnej marki i ma miec 2 cylindry w ukladzie boxer. ;)

No, dobrze brzmi to z tym:

4.3 Garażowany głównie na wolnym powietrzu w miesiącach letnich
4.4 Planuje się, że motocykl będzie naprawiany w resortowych stacjach obsługi pojazdów lub autoryzowanych stacjach obsługi producenta.

I to też dobre:
"Minimum jedna stacja ASO w każdym województwie."

Chyba BMW odpadnie, o ile nie zaliczÄ… samochodowego ASO.

PS
poza tym Mastiemu to raczej nie przeszkadza, że 2cylindry w układzie bokser, prawda? (:

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-01-30 12:30:29
Autor: RadoslawF
motocykle dla policji 2010
Dnia 2010-01-30 11:47, U¿ytkownik Jasio napisa³:

ale co w nim takiego ciekawego? przejrza³em i SIWZ ca³kiem rozs±dny

Bardzo rozsadny. Motocykl moze byc dowolnej marki i ma miec 2 cylindry w ukladzie boxer. ;)

No, dobrze brzmi to z tym:

4.3 Gara¿owany g³ównie na wolnym powietrzu w miesi±cach letnich
4.4 Planuje siê, ¿e motocykl bêdzie naprawiany w resortowych stacjach obs³ugi pojazdów lub autoryzowanych stacjach obs³ugi producenta.

To jak nic pasuje dowolny klon przedwojennego BMW robione
na wschodzie. Kowal z resortowej stacji powinien daæ sobie z nim radê.
Tylko nie wiem czy jeszcze to produkuj±.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-01-30 13:58:24
Autor: masti
motocykle dla policji 2010
Dnia pięknego Sat, 30 Jan 2010 10:47:22 +0000, osobnik zwany Jasio
wystukał:

PS
poza tym Mastiemu to raczej nie przeszkadza, że 2cylindry w układzie
bokser, prawda? (:

zdecydowanie nie :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-01-31 04:11:18
Autor: siinski
motocykle dla policji 2010
SIWZ bardzo szczegó³owy jednak nic o silniku bokser tam nie ma:)))
jest natomiast  m.in.o:
-pojemno¶ci nie mniejszej ni¿ 750ccm
-mocy nie mniejszej ni¿ 72 kW
-prêdko¶ci max min 200 km/h
Generalnie baaardzo du¿y zakup,przetarg rozpisany jest na 368
motocykli z czego wed³ug SIWZ
-137 sztuk ma trafiæ do Katowic
-138 do Wa-wy ( komenda sto³eczna i g³ówna)
-93 do Szczecina
Zwraca uwagê konieczno¶æ posiadania przez firmy uczestnicz±ce w
przetargu w³asnych ¶rodków finansowych na poziomie 10 milionów z³ co
raczej preferuje wy³±cznie generalnych importerów.Kolegów lubi±cych
poganiaæ szybciej mo¿na przestrzec ¿e wed³ug SIWZ kufer tylni ma byæ
o¶wietlony i s³u¿yæ do przewozu dokumentów i pos³ugiwania siê nimi w
wietrznych warunkach natomiast jeden kufer  boczny z dwóch ( min 20 l
zamykany na klucz i zabezpieczony metalowymi elementami przed
uszkodzeniem w czasie wywrotki ) ma ma s³u¿yæ do przewozu innego
wyposa¿enia policyjnego co w po³±czeniu z zawartym w SIWZ-ie ¿yczeniem
monta¿u gniazdka 12 w w okolicy deski rozdzielczej a¿ nadto sugeruje
¿e przynajmniej na czê¶ci z nich pojawi± siê fotorejestratory.
Pozdro

Data: 2010-02-03 16:31:25
Autor: elmer radi radisson
motocykle dla policji 2010
On 2010-01-31 13:11, siinski wrote:

[...]

Raczej wskazuje ze bedzie gdzie przewozic i podlaczyc reczny miernik predkosci (suszarka/laser), dosc normalne jak na sprzet dla drogowki.

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-02-04 05:35:34
Autor: siinski
motocykle dla policji 2010
On 3 Lut, 16:31, elmer radi radisson <r...@spam-spam-spam-eggs-bacon-
and.spam.wireland.org> wrote:
On 2010-01-31 13:11, siinski wrote:

> [...]

Raczej wskazuje ze bedzie gdzie przewozic i podlaczyc reczny miernik
predkosci (suszarka/laser), dosc normalne jak na sprzet dla drogowki.

Znaj±c zapa³ naszej policji co do zbrojenia siê w radarowe nowo¶ci i
pamiêtaj±c ¿e wed³ug SIWZ-u owe motocykle maj± mieæ trzy kufry ( tylni
na dokumenty) a tak¿e widz±c jak postêpuje miniaturyzacja owej
radarowej elektroniki obstawiam ¿e w czê¶ci z nich znajdzie siê
miejsce i na videorejestrator do polowañ w czasie jazdy jak i rêczny
miernik prêdko¶ci do zabaw "zza krzaka"
Pozdro

motocykle dla policji 2010