motocykle dla policji 2010 offtopicznie

Data: 2010-02-01 18:26:56
Autor: greg
motocykle dla policji 2010 offtopicznie

"ErgoSum" <nicdomnie@niepiszcie.pl> wrote in message news:hjvlbg$2c$1atlantis.news.neostrada.pl...
Uffff.... przebrnalem przez 43 strony SIWZ przetargu na nowe motocykle dla policji.
Lektura ot - jak kazda inna, ale warto sobie poczytac o specyfikacji i wymagan dodatkowych.
Ciekawy tez jest opis kombinezonu motocyklowego ktory ma byc na wyposazeniu.

Warto poczytac!
http://przetargi.policja.pl/download.php?s=5&id=52581

A ja przeczytałem o specyfikacji technicznej tych radiotelefonów co tam mają mieć zamontowane i zgłupiałem, bo o ile mi wiadomo to policja przestaje używać simpleksowego173 MHz i przeszła już prawie wszędzie na ericssonowski EDACS pracujący na czterysta cośtam a dalszym etapem ma być wdrożenie szyfrowanego TETRA a tu chcą jakieś skramblery podłączać... ciekawe po co i ciekawe z czym to ma być kompatybilne.

pozdro

greg

motocykle dla policji 2010 offtopicznie