motocykle z francji , jakie papiery do rejestracji ??

Data: 2010-07-25 19:23:39
Autor: jacekmotor6
motocykle z francji , jakie papiery do rejestracji ??
witam . mam na oku rame do yamahy tzr 50 2003 rok . na francuskich papierach , sprzedawca twierdzi że daje komplet papierów do rejestracji , czyli cesja i zaświadczenie tłumaczenia . Czy te papiery wystarczą do rejestracji ?? --

Data: 2010-07-26 11:14:44
Autor: siinski
motocykle z francji , jakie papiery do rejestracji ??
Nie wiem jak w przypadku ramy ale sprowadzając w ubiegłym roku
motocykl dostałem wystawiony na moje nazwisko i adres francuski dowód
wyjazdowy ( błękitna karta formatu A-4 z okrągłym hologramem ) który z
fakturą zakupu, tłumaczeniami ,przeglądem i zaświadczeniem o
zwolnieniu z VAT-u wystawionym przez mój US przedstawiłem do
rejestracji.
Pozdro

Data: 2010-07-26 19:14:10
Autor: jacekmotor6
motocykle z francji , jakie papiery do rejestracji ??
siinskinapisal

[...]
 do tej ramy jest tylko ta cesja i zaświadczenie tłumaczenia ,  nie ma żadnego dowodu wyjazdowego , faktury i przeglądu . i gościu mówi że we Francji motorowery niebyły rejestrowane do 2003 roku . więc nie wiem .

motocykle z francji , jakie papiery do rejestracji ??