motocykliści w akcji ;)

Data: 2014-07-01 19:46:10
Autor: Icek
motocykliści w akcji ;)
Wjechał na czerwonym, po zderzeniu przeleciał przez skrzyżowanie jakieś kilkadziesiąt metrów ;) - żyje

https://www.youtube.com/watch?v=AOVPw5f-xoo

z lewej strony od pierwszej sekundy,

Icek

Data: 2014-07-01 20:43:30
Autor: masti
motocykli¶ci w akcji ;)
Dnia pięknego Tue, 01 Jul 2014 19:46:10 +0200 osobnik zwany Icek napisał:

Wjechał na czerwonym, po zderzeniu przeleciał przez skrzyżowanie jakieś
kilkadziesiąt metrów ;)

i co w tym zabawnego?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-02 07:44:09
Autor: Szymon Machel
motocykliści w akcji ;)

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:lov6hi$psf$5dont-email.me...

i co w tym zabawnego?

Pewnie jest to zabawne dla "normalnych inaczej".

Szymon

Data: 2014-07-02 09:25:14
Autor: Icek
motocykliści w akcji ;)
W dniu 2014-07-02 07:44, Szymon Machel pisze:

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości

i co w tym zabawnego?

Pewnie jest to zabawne dla "normalnych inaczej".

teraz to dopiero jest zabawnie jak czytam teksty niedouczonych gimnazjalistów.

za wiki:
Emotikon lub emotikona (ang. emoticon), uśmieszek (smile, smiley), buźka – złożony ze znaków tekstowych (ASCII) wyraz nastroju

z akcentem na _wyraz nastroju_, do tego trzeba dodać, że chyba ślepi jesteście dopatrując się tam czegoś "zabawnego" w wypadku drogowym. A ja co mam być smutny, że jakiś kretyn płci żeńskiej nie rozróżnia kolorów ? Mogła kogoś zabić.

pomijam już fakt, że średnik z nawiasem nie oznacza zabawy. Ale tego w gimnazjum nie uczą. I teraz już jest zabawnie :)

Icek

Data: 2014-07-02 12:43:23
Autor: Hinek
motocykliści w akcji ;)
Użytkownik "Icek"  napisaÅ‚

Pewnie jest to zabawne dla "normalnych inaczej".

teraz to dopiero jest zabawnie jak czytam teksty niedouczonych gimnazjalistów.

JesteÅ› prymitywnym bydlakiem.
To stwierdzenie faktu.

--
Hinek

Data: 2014-07-02 16:00:01
Autor: Mike
motocykliści w akcji ;)
JesteÅ› prymitywnym bydlakiem.

Lubię czasem sobie odwiedzić grupy dyskusyjne. Na jaki temat by dyskusja nie była, zawsze kończy się tak samo ;)

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.pl

Data: 2014-07-02 16:04:21
Autor: Mike
motocykliści w akcji ;)

 ;)

kurde...sorry

Data: 2014-07-02 17:48:46
Autor: alugastrin
motocykliści w akcji ;)
W dniu 2014-07-02 12:43, Hinek pisze:

JesteÅ› prymitywnym bydlakiem.
To stwierdzenie faktu.

Sram ci do ryja :)

A.

Data: 2014-07-02 09:31:28
Autor: Icek
motocykliści w akcji ;)
W dniu 2014-07-01 22:43, masti pisze:
Dnia pięknego Tue, 01 Jul 2014 19:46:10 +0200 osobnik zwany Icek napisał:

Wjechał na czerwonym, po zderzeniu przeleciał przez skrzyżowanie jakieś
kilkadziesiąt metrów ;)

i co w tym zabawnego?

zabawne jest to, że potencjalny zabójca jedzie, nie stosuje się do świateł sygnalizacji, powoduje śmiertelnie groźną sytuację a jakiś kretyn jeden z drugim zauważa tylko to, że mam dobry nastrój "z przymrużeniem oka".

Przypomina mi się dowcip jak 2 dyktatorów rozmawia:

- wiesz, może zabijemy dziś ten 1000 murzynów i tego jednego białego misjonarza
- na co drugi: ale czemu tego jednego białego ?
- na to pierwszy to pomocnika: widzisz, mówiłem, że nikogo nie interesuje ten 1000 czarnych

Więc może czas na napiętnowanie potencjalnego zabójcy a nie na to jaki mam nastrój.

Icek

Data: 2014-07-02 08:53:31
Autor: masti
motocykli¶ci w akcji ;)

napisał:

[...]

gimbaza siÄ™ nudzi?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-02 22:25:10
Autor: Jawi
motocykliści w akcji ;)
[...]

w dodatku sensacja że był wypadek, fascynujące

Data: 2014-07-01 20:46:05
Autor: Mike
motocykliści w akcji ;)
Wjechał na czerwonym, po zderzeniu przeleciał przez skrzyżowanie jakieś
kilkadziesiąt metrów ;) - żyje
https://www.youtube.com/watch?v=AOVPw5f-xoo

Jak wracałem do domu koło 19, to motocykl jeszcze leżał. Ile razy tam jestem, czyli codziennie i czekam na zielone na przejeździe rowerowym, to widzę jak przelatują na czerwonym często po 3-4 sek nawet. Cykl teraz jest tam tak ustawiony (od jakiegoś miesiąca- dwóch) że zielone dla lewoskrętu zapala się ze 2-3sek wcześniej niż czerwone dla jazdy na wprost, co też trochę takie sytuacje powoduje...co nie zmienia faktu że gdyby się wszyscy trzymali przepisów, to wypadku by nie było, wiadomo że światła się zapalają tak aby optymalizować ruch...ciekawe czy po tym wypadku wrócą do ustawień z wiosny (zielone do lewoskrętu i czerwone dla jazdy prosto w tym samym momencie), a może kamerki jak skrzyżowanie dalej (a właśnie one są już w pełni funkcjonalne, czy dalej w trybie "testowym"?;))

Ale co by nie mówić- służby mundurowe na miejscu zdarzenia błyskawicznie ;)

Data: 2014-07-09 00:59:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
motocykliści w akcji ;)
W dniu 2014-07-01 20:46, Mike pisze:

wiadomo
że światła się zapalają tak aby optymalizować ruch...

Buahahahahahahahahaha !!!!

Albo ze zmęczenia nie dopatrzyłem się ironii, albo dutkiewicz z nieznanych powodów zrobił ci loda :)

Ale co by nie mówić- służby mundurowe na miejscu zdarzenia
błyskawicznie ;)

Eeeeetam ... spóxnieni z 2 sekundy ;D

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2014-07-09 19:43:32
Autor: Icek
motocykliści w akcji ;)
[...]

pisz "laske" wtedy łatwiej się wymigasz, że to literówka ;)

Icek

Data: 2014-07-01 22:29:39
Autor: Hybki
motocykliści w akcji ;)
Data: 2014-07-02 11:22:25
Autor: huri_khan
motocykliści w akcji ;)
Ile wykroczeñ pope³ni³ nagrywaj±cy jad±cy samochodem z napise³ GENERACJA ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2014-07-02 16:06:18
Autor: Mirek Ptak
motocykli¶ci w akcji ;)
Dnia 2014-07-01 19:46,  *Icek* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
Wjecha³ na czerwonym, po zderzeniu przelecia³ przez skrzy¿owanie jakie¶
kilkadziesi±t metrów ;) - ¿yje

https://www.youtube.com/watch?v=AOVPw5f-xoo

z lewej strony od pierwszej sekundy,

Ten post to a'propos w±tku "SZ68178" w którym b³êdy w ITS powoduj±, ¿e wroc³awianie nagminnie przeje¿d¿aj± na czerwonym ¶wietle? :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-07-02 18:12:28
Autor: J.F.
motocykli¶ci w akcji ;)
U¿ytkownik "Mirek Ptak"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

A widzisz tam tramwaj ?
Miejsce jest, ale torow zabraklo.
Choc kto wie, moze urzad zaplacil z gory, za 20 lat, jak tory zrobia, to system sterowania bedzie juz gotowy :-)

Chyba ze tam priorytet autobusow dziala - niestety - film za krotki.

J.

motocykliści w akcji ;)