motocykli¶ci w akcji ;)

Data: 2014-07-01 20:43:30
Autor: masti
motocykli¶ci w akcji ;)
Dnia pięknego Tue, 01 Jul 2014 19:46:10 +0200 osobnik zwany Icek napisał:

Wjechał na czerwonym, po zderzeniu przeleciał przez skrzyżowanie jakieś
kilkadziesiąt metrów ;)

i co w tym zabawnego?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-02 07:44:09
Autor: Szymon Machel
motocykliści w akcji ;)

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:lov6hi$psf$5dont-email.me...

i co w tym zabawnego?

Pewnie jest to zabawne dla "normalnych inaczej".

Szymon

Data: 2014-07-02 09:25:14
Autor: Icek
motocykliści w akcji ;)
W dniu 2014-07-02 07:44, Szymon Machel pisze:

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości

i co w tym zabawnego?

Pewnie jest to zabawne dla "normalnych inaczej".

teraz to dopiero jest zabawnie jak czytam teksty niedouczonych gimnazjalistów.

za wiki:
Emotikon lub emotikona (ang. emoticon), uśmieszek (smile, smiley), buźka – złożony ze znaków tekstowych (ASCII) wyraz nastroju

z akcentem na _wyraz nastroju_, do tego trzeba dodać, że chyba ślepi jesteście dopatrując się tam czegoś "zabawnego" w wypadku drogowym. A ja co mam być smutny, że jakiś kretyn płci żeńskiej nie rozróżnia kolorów ? Mogła kogoś zabić.

pomijam już fakt, że średnik z nawiasem nie oznacza zabawy. Ale tego w gimnazjum nie uczą. I teraz już jest zabawnie :)

Icek

Data: 2014-07-02 12:43:23
Autor: Hinek
motocykliści w akcji ;)
Użytkownik "Icek"  napisaÅ‚

Pewnie jest to zabawne dla "normalnych inaczej".

teraz to dopiero jest zabawnie jak czytam teksty niedouczonych gimnazjalistów.

JesteÅ› prymitywnym bydlakiem.
To stwierdzenie faktu.

--
Hinek

Data: 2014-07-02 16:00:01
Autor: Mike
motocykliści w akcji ;)
JesteÅ› prymitywnym bydlakiem.

Lubię czasem sobie odwiedzić grupy dyskusyjne. Na jaki temat by dyskusja nie była, zawsze kończy się tak samo ;)

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.pl

Data: 2014-07-02 16:04:21
Autor: Mike
motocykliści w akcji ;)

 ;)

kurde...sorry

Data: 2014-07-02 17:48:46
Autor: alugastrin
motocykliści w akcji ;)
W dniu 2014-07-02 12:43, Hinek pisze:

JesteÅ› prymitywnym bydlakiem.
To stwierdzenie faktu.

Sram ci do ryja :)

A.

Data: 2014-07-02 09:31:28
Autor: Icek
motocykliści w akcji ;)
W dniu 2014-07-01 22:43, masti pisze:
Dnia pięknego Tue, 01 Jul 2014 19:46:10 +0200 osobnik zwany Icek napisał:

Wjechał na czerwonym, po zderzeniu przeleciał przez skrzyżowanie jakieś
kilkadziesiąt metrów ;)

i co w tym zabawnego?

zabawne jest to, że potencjalny zabójca jedzie, nie stosuje się do świateł sygnalizacji, powoduje śmiertelnie groźną sytuację a jakiś kretyn jeden z drugim zauważa tylko to, że mam dobry nastrój "z przymrużeniem oka".

Przypomina mi się dowcip jak 2 dyktatorów rozmawia:

- wiesz, może zabijemy dziś ten 1000 murzynów i tego jednego białego misjonarza
- na co drugi: ale czemu tego jednego białego ?
- na to pierwszy to pomocnika: widzisz, mówiłem, że nikogo nie interesuje ten 1000 czarnych

Więc może czas na napiętnowanie potencjalnego zabójcy a nie na to jaki mam nastrój.

Icek

Data: 2014-07-02 08:53:31
Autor: masti
motocykli¶ci w akcji ;)

napisał:

[...]

gimbaza siÄ™ nudzi?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-02 22:25:10
Autor: Jawi
motocykliści w akcji ;)
[...]

w dodatku sensacja że był wypadek, fascynujące

motocykli¶ci w akcji ;)