motonita w potrzebie

Data: 2011-12-28 08:33:24
Autor: Marcin
motonita w potrzebie
Witam Wszystkich.

Co prawda, od samego zdarzenia minęło już sporo czasu ale temat jest i jeszcze przed dłuuugi czas będzie aktualny.
Kolega z Brześcia (Białoruś) ma mocno pod górkę...

http://vadim.org.pl/

http://www.youtube.com/watch?v=vZHgRG-26Vc
(tu warto zajrzeć choćby dla muzy - cover The Beatles w wykonaniu Deep Purple z 1968)

   .     .
   |\###/|
   <.-,-.>
   #\ _ /#
/^# '-' #^\ Marcin & blackGold, Gdynia

Data: 2011-12-28 15:01:41
Autor: Andrzej Lawa
motonita w potrzebie
W dniu 28.12.2011 08:33, Marcin pisze:
[...]

Sorry winnetou, ale takie coś śmierdzi na kilometr szwindlem.

A jeśli nie jest to szwindel, to sprawa śmierdzi na kilometr nalotem
kontroli z urzędu skarbowego na "uczynnego pośrednika".

Wszelką pomoc charytatywną należy realizować poprzez zarejestrowane
organizacje pożytku publicznego.

Data: 2011-12-28 17:45:29
Autor: ogórek
motonita w potrzebie
W dniu 2011-12-28 15:01, Andrzej Lawa pisze:

A jeśli nie jest to szwindel, to sprawa śmierdzi na kilometr nalotem
kontroli z urzędu skarbowego na "uczynnego pośrednika".

Ojej ojej. Jakiś Ty niezwykle troskliwy. Tobie nie śmierdzi. To najwyżej on będzie miał problemy.

Data: 2011-12-29 09:24:21
Autor: Andrzej Lawa
motonita w potrzebie
W dniu 28.12.2011 17:45, ogórek pisze:
W dniu 2011-12-28 15:01, Andrzej Lawa pisze:

A je¶li nie jest to szwindel, to sprawa ¶mierdzi na kilometr nalotem
kontroli z urzêdu skarbowego na "uczynnego po¶rednika".

Ojej ojej. Jaki¶ Ty niezwykle troskliwy. Tobie nie ¶mierdzi. To najwy¿ej
on bêdzie mia³ problemy.

Mo¿e tobie nie przeszkadza, ¿e kto¶ za dobre zamiary bêdzie mia³ powa¿ne problemy karno-skarbowe, ale nie czepiaj siê mnie, kiedy sygnalizujê problem.

Data: 2011-12-30 21:45:51
Autor: ogórek
motonita w potrzebie
W dniu 2011-12-29 09:24, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Może tobie nie przeszkadza, że ktoś za dobre zamiary będzie miał poważne
problemy karno-skarbowe, ale nie czepiaj siÄ™ mnie, kiedy sygnalizujÄ™
problem.

Twoja troskliwość normalnie rzuca na kolana. Tylko się zastanów, bo najpierw było że śmierdzi Ci to szwindlem. Tak zasygnalizowałeś problem.
Mi nie przeszkadza to zupełnie. Człowiek jest dorosły i odpowiedzialny. Nie sądzę, żeby potrzebował tu adwokatów i innych pomocników martwiących się o jego ewentualne problemy ze skarbówką.

Data: 2011-12-30 21:50:08
Autor: Grzybol
motonita w potrzebie
Użytkownik "ogórek" <ja@wm.pl> napisał w wiadomości
[...]

Żebractwo w tym kraju jest karalne, chłopcze...

--
Grzybol

Data: 2011-12-30 22:01:35
Autor: ogórek
motonita w potrzebie
W dniu 2011-12-30 21:50, Grzybol pisze:

Żebractwo w tym kraju jest karalne, chłopcze...
"Chłopcze" to do mnie?
O! jak miło.
I co z tego że uważasz, iż żebractwo jest w Polsce karalne?

Data: 2012-01-03 12:46:14
Autor: Andrzej Lawa
motonita w potrzebie
W dniu 30.12.2011 21:45, ogórek pisze:

[...]

Przeczytaj jeszcze raz, co i jak napisałem.

Mi nie przeszkadza to zupełnie. Człowiek jest dorosły i odpowiedzialny.
Nie sądzę, żeby potrzebował tu adwokatów i innych pomocników martwiących
się o jego ewentualne problemy ze skarbówką.

A jak ktoś leży w rowie i się nie rusza, to pewnie tylko sobie wypoczywa
i nie należy sprawdzać, czy czasem nie potrzebuje pomocy, bo to nietakt.

Idź się lecz... na nogi.

Data: 2011-12-29 09:18:41
Autor: Marcin
motonita w potrzebie
2011-12-28 15:01, Andrzej Lawa wrote:
http://vadim.org.pl/

Sorry winnetou, ale takie coś śmierdzi na kilometr szwindlem.

Za zarzut kłamstwa kiedyś można było iść do piachu.

Nie mam zamiaru nikogo przekonywać, bo co bym nie napisał i tak ktoś może uznać za niewiarygodne i próbę wyłudzenia kasy dla własnej korzyści.

Ale...
http://www.gwc.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=2741
(tak ja jak i Andrzej jesteśmy członkami GWCPL)
na moto3miasto.pl akurat trzeba by się zarejestrować
ale tu można, mnie bynajmnie, poznać ciut
http://www.moto3miasto.pl/viewtopic.php?t=7755
może to choć trochę uwiarygodni mojego posta.

A jeśli nie jest to szwindel, to sprawa śmierdzi na kilometr nalotem
kontroli z urzędu skarbowego na "uczynnego pośrednika".

Za przekazywanie kasy chyba jeszcze nie można nikogo karać.

Wszelką pomoc charytatywną należy realizować poprzez zarejestrowane
organizacje pożytku publicznego.

Tak, i z każdej 1 złotówki do potrzebującego trafia 0.10
bo przecież prezes, sekretarka, księgowa, siedziba, itd., itp.

   .     .
   |\###/|
   <.-,-.>
   #\ _ /#
/^# '-' #^\ Marcin & blackGold, Gdynia

Data: 2011-12-29 09:48:33
Autor: Andrzej Lawa
motonita w potrzebie
W dniu 29.12.2011 09:18, Marcin pisze:

Sorry winnetou, ale takie co¶ ¶mierdzi na kilometr szwindlem.

Za zarzut k³amstwa kiedy¶ mo¿na by³o i¶æ do piachu.

A za takie gro¼by dzi¶ mo¿esz i¶æ do pierdla.

Twoje og³oszenie mia³o wszelkie cechy klasycznego naci±gactwa - tylko skrajna naiwno¶æ i ignorancja mog± t³umaczyæ tak± organizacjê prawdziwej pomocy. To nic osobistego - po prostu piszê jak to wygl±da.

Mo¿esz sobie fikaæ i strzelaæ fochy, albo mo¿esz pomy¶leæ i wyci±gn±æ wnioski, które mog± uratowaæ przed spraw± karno-skarbow±, która mo¿e siê skoñczyæ nie tylko solidnymi grzywnami ale i odsiadk±. Twój wybór.

[ciach]

A je¶li nie jest to szwindel, to sprawa ¶mierdzi na kilometr nalotem
kontroli z urzêdu skarbowego na "uczynnego po¶rednika".

Za przekazywanie kasy chyba jeszcze nie mo¿na nikogo karaæ.

Oooo, a chcesz siê przekonaæ?

Dobre chêci kontrola skarbowa ma w nosie, a fiskus szuka teraz ka¿dego grosza do wyci¶niêcia z podatników. Zawsze mog± zaj±æ i zlicytowaæ np. motocykl.

I ostrzegam, ¿e fiskus wie, co to jest internet i potrafi korzystaæ z wyszukiwarek.

Wszelk± pomoc charytatywn± nale¿y realizowaæ poprzez zarejestrowane
organizacje po¿ytku publicznego.

Tak, i z ka¿dej 1 z³otówki do potrzebuj±cego trafia 0.10
bo przecie¿ prezes, sekretarka, ksiêgowa, siedziba, itd., itp.

Ka¿dy s±dzi po sobie... Zwracam uwagê, ¿e tak± organizacjê mo¿esz za³o¿yæ ty lub ten twój kolega - czyli to wy musieliby¶cie przejadaæ te datki!

Z ciekawostek: jako organizacja po¿ytku publicznego mogliby¶cie dostawaæ procent z podatku dochodowego! Co by potê¿nie rozszerza³o kr±g chêtnych darczyñców (bo ³atwiej obdarowaæ czym¶, co i tak fiskus by zabra³).

Je¶li zdecydujesz siê zachowaæ jak doros³y cz³owiek, a nie jak dzieciak obra¿aj±cy siê za to, ¿e kto¶ mia³ czelno¶æ zwróciæ ci s³uszn± uwagê, tutaj masz poradnik:

http://poradnik.ngo.pl/

Data: 2011-12-29 10:02:29
Autor: Marcin
motonita w potrzebie
2011-12-29 09:48, Andrzej Lawa wrote:

Ech, szkoda klawiatury... ale za dobre rady i poradnik dziêkujê.

--
   .     .
   |\###/|

Data: 2011-12-29 10:26:47
Autor: Andrzej Lawa
motonita w potrzebie
W dniu 29.12.2011 10:02, Marcin pisze:
2011-12-29 09:48, Andrzej Lawa wrote:

Ech, szkoda klawiatury... ale za dobre rady i poradnik dziêkujê.

Drobiazg.

I na prawdê siê do nich zastosuj - widzia³em w kilku firmach (i nie tylko) kontrole skarbowe i jest to ma³o przyjemna rzecz. Czepiaj± siê wszystkiego i nie znaj± lito¶ci. Co gorsza obecnie maj± uprawnienia (o kompetencjach nic nie powiem ;-/ ) do kontroli legalno¶ci oprogramowania.

Korzy¶æ bêdzie potrójna: akcja nikomu siê nie bêdzie siê ¼le kojarzyæ, bêdziesz kryty przez fiskusem i bêdzie mo¿na przekazywaæ 1% z podatku dochodowego!

Zdrowia ¿yczê!

Data: 2011-12-30 21:58:33
Autor: ogórek
motonita w potrzebie
W dniu 2011-12-29 10:26, Andrzej Lawa pisze:

I na prawdę się do nich zastosuj - widziałem w kilku firmach (i nie
tylko) kontrole skarbowe i jest to mało przyjemna rzecz. Czepiają się
wszystkiego i nie znają litości. Co gorsza obecnie mają uprawnienia (o
kompetencjach nic nie powiem ;-/ ) do kontroli legalności oprogramowania.

Korzyść będzie potrójna: akcja nikomu się nie będzie się źle kojarzyć,
będziesz kryty przez fiskusem i będzie można przekazywać 1% z podatku
dochodowego!

Ogólnie wszystko w życiu widziałeś i o wszystkim wiesz. To już dawno napisałeś.
  I zawsze musisz mieć ostatnie zdanie.  Åšmiem przypuszczać, że i w tej chwili nikomu ta akcja nie przeszkadza. Twój jeden wyczulony na smród kinol, nie zalicza siÄ™ nawet do bÅ‚Ä™du statystycznego.

Tak czy inaczej trzeba byś skończonym kretynem, żeby w tak błahej sprawie proponować komuś wpis do KRSu i korzystanie z płatnej księgowości i całej reszty biurokratycznej otoczki. Żeby tylko Andrzejkowi nie śmierdziało. Hehe

Data: 2011-12-31 10:36:15
Autor: Tytus z domQ
motonita w potrzebie
Siemka

 "ogórek"
[...]

jak mawia klasyk - ignoruj gnoja

Tytus

Data: 2012-01-03 12:48:50
Autor: Andrzej Lawa
motonita w potrzebie
W dniu 31.12.2011 10:36, Tytus z domQ pisze:
Siemka

"ogórek"
[...]

Tytus - spiedralaj do ZOO, małpo głupia...

Data: 2012-01-03 12:52:18
Autor: Andrzej Lawa
motonita w potrzebie
W dniu 30.12.2011 21:58, ogórek pisze:

Ogólnie wszystko w życiu widziałeś i o wszystkim wiesz. To już dawno
napisałeś.
 I zawsze musisz mieć ostatnie zdanie.  Åšmiem przypuszczać, że i w tej

Akurat z fiskusem mam niejakie doświadczenie, podobnie z organizacjami
pożytku publicznego.

chwili nikomu ta akcja nie przeszkadza. Twój jeden wyczulony na smród
kinol, nie zalicza się nawet do błędu statystycznego.

[...]

Za pozornie błahsze sprawy ludzie byli oskarżani o pranie brudnych
pieniędzy.

Jak ci się nie podoba że informuję ludzi o ryzyku, w jakie się pakują,
to spadaj się ukisić, gnoju.

I księgowość jest płatna tylko jeśli się ją komuś zleca, tępy ignorancie.

W ogóle *plonk*

Data: 2012-01-03 23:29:07
Autor: ogórek
motonita w potrzebie
W dniu 2012-01-03 12:52, Andrzej Lawa pisze:

Jak ci się nie podoba że informuję ludzi o ryzyku, w jakie się pakują,
to spadaj się ukisić, gnoju.

Nie nie. Tytus napisał że to ty jesteś gnojem.
I to on ma racje.

motonita w potrzebie