motor na śniegu i lodzie

Data: 2012-12-11 15:05:18
Autor: AZ
motor na śniegu i lodzie
On 2012-12-11, Prawy <rightbent523@gmail.com> wrote:
witam śnieg i lod to nie jest niby domena motocykli, jednak po pewnych przeróbkach i kompromisach może być.
pytanie jakich niezbędnych zabiegów wymaga motor by jeździł zimą
Pisze pierwszą rzecz jaka wydaje sie niezbędna:

1. opony ze szpikulcami
2.
3. ...

co tam jeszcze?

Zdefiniuj co to znaczy zima? Bo inaczej zima na wsi wyglada, a inaczej
w miescie. Kolce to sa dobre na snieg, po czarnym balbym sie jezdzic na kolcach.

Jezdzilem zeszla zime jezeli tylko drogi byly w miare ogarniete i potrzebne
byly: cieple ciuchy, sensowne opony i troche rozwagi.

W tym roku mi sie po prostu nie chce, powrot 20km po mieniacych sie szklem
ulicach jak nagle z 0 st C po 8h zrobilo sie -10 st C nie jest niczym przyjemnym
a wrecz do domu przyjechalem styrany jak po 800km trasce...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-11 15:15:48
Autor: Adam Wysocki
motor na ¶niegu i lodzie
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

co tam jeszcze?

Lekkie moto. Popatrz na tych hardkorów kurierów na skuterkach, oni sobie radz± :)

a wrecz do domu przyjechalem styrany jak po 800km trasce...

Same with me (jeżdżę codziennie do pracy na moto - nie ma tu parkingu dla samochodów a komunikacj± miejsk± mi się nie chce).

http://motogof.tumblr.com/

motor na śniegu i lodzie